středa, prosince 28, 2005

Bad news, everyone!

Noční směna v hotelu se začala vyvíjet slibně, ani jeden host v celým hotelu. Jenom Kamča, denní recepční, co mě zachránila na štědrej den. Tak sme koupili lahvinku červenýho z itošky od vjetnamců a popíjeli. Pak Kamča ubalila jointa a další tři hodiny si nepamatuju. Najednou (?) zvoní telefon, Pešek majitel. No z rozhovoru si taky moc nepamatuju, snad jen to, že mám směnu 1.1. Prvníhoprvní!!! Kuadrát, je vám všem jasný, co to znamená...

1) dan, švanča, nedejbože simcha by to za mě mohli vzít (ale to už dřív bude Pete Doherty zpívat Stín katedrál v novácké estrádě po boku s Machálkovou)
2) někdo nebude moc pít a doveze mě ráno přes kopec do Vizovic, abych stihl vlak v 10:00
3) já nebudu moc pít, půjdu brzo spat a ráno vstanu před 8, abych stihl autobus do Vizovic, kterej kopec objíždí
4) budu moc pít, nepudu spat a ráno sednu rovnou na bus a pak rovnou na vlak a pak rovnou na směnu
5) kolik stojí taxík? pijí újezdští taxikáři na silvestra?

mno, reálně se nejeví ani jedna z nich. 1) a 3) rozhnodně ne. 2) snad, pokud někdo brzo ráno pojede dom, aby se mohl "učit". jak by dopadla 4) je snad všem jasný...každopádně to vypadá tak, že vám tam budu muset nechat klíček, vy pak zodpovědně (a ne aby se zas někdo vymlouval, že neumí vysávat) uklidíte, zamčete a odjedete kdy chcete (to neplatí pro vlasťu, který by tam rád skvotoval ještě nějakej ten pátek).

GOOD NEWS, EVERYONE!
je kosa, padá sníh, takže si s sebou vemte různý boby, pekáče, filip trojmístný říditelný boby, pytle, kdo chce i lyže a prkna (jestli teda umíte jezdit po rovince). Masky s sebou, fantazii se meze nekladou. odvážlivci se mohou zúčastnit i průvodu.
jinak vemte papuče, spacáky, hudbu, jídlo a spoustu chlastu, šak nejedem poprvé. většina jede už 30.12. autama, to si každý musí domluvit sám, my dojedem s klíčema někdy po poledni. možná dojede kamarád z prahy, tak na něho buďte hodní, nejdál byl zatím v přerově. zatím mě nic víc nenapadá. návrhy, dotazy směřujte do komentářů, kondolenci k noční posilvestrovské směně taktéž. dojedu zítra odpo, so loooong suckers!

5 komentářů:

standby řekl(a)...

a nebo by me nekdo mohl svezt do otrokovic (vlak z tam jede v 10:53)

STEN řekl(a)...

já jsem pro variantu 4, ke které se rád připojím.
ty stránky jsou brutální újezd. Dokonce i místní základka má on-line rozvrh.

Anonymní řekl(a)...

no ja bych to za tebe vzal (prace>>zabava jest me zivotni motto). akorat bys mi to musel domluvit u ondreje. ten uz mi totiz ted po telefonu vyhrozuje, ze kdyz neprijedu, ceka me nevyhnutelne postsilvestrovska kastrace. (a i to sve malo ma clovek rad..)

standby řekl(a)...

svanca: tebe uz sem pracovne vykastroval na uz-zase-nejdu-na-frames-smene:)ale dik za nabidku,stejne by nas pak simcha vykastroval oba (v tvem pripade rad pouziva eufemismus "oloupat bramboru") a byl by zase bliz sve frankensteinske vizi.takovou radost mu nedopreju

standby řekl(a)...

gART BRUT!: listky v penezence se mnozi,tak jak to mam rad: zatim dan,svanca,radim,sue,ja.ale dopadlo to presne jak sem cekal,na cestu domu mi zbylo jen 80kc...mno...modlim se za sve prvni opravdu velke dysko


eli: na vlastovo tanecni predstaveni na strace se neda zapomenout,konecne jim tam nekdo od rekonstrukce vytrel podlahu:)vse nasvedcuje tomu,ze ani letos vlastu na silvestra neuvidime:)