pondělí, prosince 12, 2005

Ski instruktor

V prvé řadě mi všichni musíte gratulovat:) Včera k večeru jsem se štastně navrátila z Krkonoš, přesnějí: Dolní Malá Úpa, kam jsem jela rozšířit své už tehdy výborné lyžařské shcopnosti.Sešlo se nás tam skvělá grupa lidí, každej odjinud,asi 25 lidí(polus 10 instruktorů), musím říct, že lepší děcka jsem dlouho nezažila, všechny jsem okouzlila svým šarmem, vtipem, pitím piva a zpěvem. Hned první den jsem se zkalili. pak lyže, chůze apod, večer přednášky, didaktika, metodika, instruktorské video. Druhý večer jsme se zkalili. Pak lyže, brutálně náročný den, večer přednášky a pak jsme se zkalili. Další den jsem byla proti svému přesvědčení nucena se učit carvingový oblouk, a s chlastem v krvi, cigarama v hube a bolestí v hlavě nešlo a nešlo. Což teprv fun carv (jezdíte zadkem po kopci a zádama dřete o sníh), hmm večer,, jsme si pustili trautenberka a zkalili se,přeskočím rovnou k dalšímu večeru, kdy jsme se nečekaně zkalili, věříte že to šlo rychleji a rychleji večer od večera, ale zase jsme pokročili k ranním hod, nejdřív se končilo ve 4 a ke konci už v 6. Nějaka ta zaverečná kalba, další večer opet probehla, a rano jsem se dozvedela, že jsem se úspěšně absolvovala kurz, je ze mě vyškolený, milý a sympatický instruktor, budu učit dětičky lyžovat,50 nemce ucit lyžovat a pak s něma travit poledne v hospodě. a když bude nutnost i snbdovat, takže od 26. 11. je me v kromerizi nehledejte, přijedu v únoru:)

4 komentáře:

STEN řekl(a)...

ja se tak tesim na prispevek, ktery nezacne tim, ze se nekdo totalne zmazal.
jinak rezpekkkt niko, mozna oprasim lyze a eura...

standby řekl(a)...

a nebyl tam za instruktora nejakej miiiiiiiraaaaa? (ted uz byvalej spolubydla:)
respekt a ticha zavist...my si udelame vlastni instruktaz ohledne chlastani a lyzovani v ujezde.pche,naaaky kerkonose

Anet řekl(a)...

Niky ještě jsi se zapomněla pochlubit jak jsi krásná. Kdy nám konečně prozradíš, kde si tě můžeme objednat jako hostesku (společnici a co dál?)

Nika řekl(a)...

dekujidekuji:) ano mojmire kurz nauky jak lyzovat, hm s tema nemcama budu delat rozvicky,skakat,delat kotouly,behat,soupat lyzama, jezdit po jedne nozu, v pluhu za ruce:)atdatd
anet: uz si me muzete objednat,ale jen jako hostesku a pruvodkyni, ale nereknu kde, protoze tam vypadam jak debil.