středa, prosince 14, 2005

Další inteligentní pátek

Po nesmírném úspěchu minulého fejláče v klubovně u sila jsem se rozhodl pro recyklaci a pořádám další filmový večer, ve kterém se nevšední kulturní zážitek snoubí s všedním pocitem opilosti. Takže tento pátek v 19:00 se promítá americký širokoúhlý film Přízračný svět (Ghost World, 2001) s Thorou Birchovou, Scarlett Johanssonovou a Stevem Buscemim v hlavních rolích. Film o tom, jaké to je dodělat střední školu a při tom trčet v malém pitomém městě; to by některým z vás mohlo být povědomé. (A zároveň inspirující pro mě: Dodělám já někdy gympl? Anebo dodělá gympl mě? Bude mi do života stačit výučňák z filosofie?) Vzhledem k tomu, že je film natočen podle slavného nezávislého comicsu Daniela Clowese, bude tento přiložen ke vstupence každému návštěvníkovi, který přijde vybaven příslušným médiem (CD, RW, USB). Tentokrát bych se přimlouval za změnu nápojového lístku a vrátil se k osvědčenému pivu; sám jsem si už pár lahvatých kamarádů nakoupil a byl bych rád, kdyby nezůstali sami. Pokud si někdo přinese pivo se šroubovacím uzávěrem, bude automaticky vykázán z hrací plochy.

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Mohl bych prijit? prosiim ;)

Felix řekl(a)...

Minule mušketýr, teď pivo se šroubovacím uzávěrem.....je to jenom můj pocit, nebo už mě u sebe doma nechceš. Klidně mi to řekni, já si zabrečím do peřin a už nikdy nepříjdu. Mám jenom pocit, že tvé stále vyhrocenější požadavky jsou naměřeny proti mně....

tetraFejla řekl(a)...

m@trix: Ne. ;-)

kasha: Jo.

vlasťa: Pochopils správně, můj nemajetný příteli.

radim: Jo. Vyklidím da-box a nachystám ti sako s boa a fiží.

STEN řekl(a)...

Bude vysilany on-line? Zase jsem se zasekl v pze... A Ghost World by meli pustit vsem co nechteji jit ze malomestske stredni na vysokou. A Filipe, doufam ze nesbiras desky :)

Nika řekl(a)...

ja se zrejme nedostavim, du se v patek ucit carvovat, a bud budu strasne dolamana, anebo budu resit nejaky ty krize:) a takiy se ucit na zkousku,ano pravnici maji i zkousky STANE!

Anonymní řekl(a)...

presne tak, lahvac se sroubem je jenom pro liny a zazobany americky fracky.. (vic tady:)

jinak ghost world sem videl, ovsem masnak do toho tehda nelidsky chrapal, tak bych to klidne dal rad znovu (a poradne vychutnal tu steveovu bozskou sbirku desek:), ale ta praha, ta pritazliva praha..

Anonymní řekl(a)...

Aha .. jasne .. chapu ..

standby řekl(a)...

tak ja asi vecer v patek taky dojedu do km,ale nevim jestli se zucastnim,budu nejspis lecit telo.dnes vecer uz treti povinna kalba za sebou a ctvrty den v rade nikdy nedavam...

tetraFejla řekl(a)...

jimbo: Nehraj Zagorku. Dovalíš.

radim: Se uvidí.

tetraFejla řekl(a)...

Tak jsem se pěkně zpotil: za 55 minut se začnou sjíždět hosté a já teprve teď sehnal ucházející titulky. (Po zkušenostech z minulého týdne nechci riskovat simultánní překlad.) Těším se jak malej. Černý puntík každopádně dostává Jimbo, však on ví proč.