úterý, května 16, 2006

Dan - dara - dan - dan

Aneb: Vemte si ho prosim zpet na simchu.

Mala reportaz z patku, kdy v hospode, kam se nacas uchylila ustredni kromerizska cast blogu- ano, na Strace, zazili opet nicim neruseny vecer s trochou hudby a tance. A rozbrusleni probehlo netradicne na zadhradce u Premka.


Tesim me.


T- Bag.



A pak uz jen dance- dance.Aaa bohuzel.

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

ufff, konecne sme se ho zbavili, t-baga...
dane, a ses strasne hubenej! vic vajicek!

Anonymní řekl(a)...

tohle jsem snad ani nemusel videt. je to jeden z tech pripadu, kdy mi vubec nevadi, ze si to moc nepamatuju:) je to nebezpecny chodit jako jedinej simcak s emarama...byla to presila.
radim: 22 mam nachystany na vecer...doufam, ze t-bag vytahne konecne zase kapsicky..

STEN řekl(a)...

Dan: Jasne si vzpominam, jak mi Kuba duverne tak pred 9 lety rekl o svem podezreni, ze jsi uz mozna nekdy zkusil travu.
A takhle to s tebou dopadlo.
Vadim: Jeste ted si uchcavam, kdyz si vzpomenu na Mikovo "Run", Haywirovo Tour de France, T-Bagovu stafetu s prackou a sladky spanek toho mladyho mukla na ceste do St. Louis.

standby řekl(a)...

elishe: uz 21 let s dandanem sdilim jeden pokoj a takhle vtipnej je kazdej vikend v rannich hodinach:)v tech brzkych rannich hodinach
sten: je to pravda a porad to podezreni mam!

standby řekl(a)...

btw eli, co ty fotky z chaty?

suzan řekl(a)...

off topic:
kdyby si chtel nekdo poslechnout nase posledni hlaseni, tak muzete tady

http://jarni.unas.cz/posledni_zvoneni.mp3

suzan řekl(a)...

mojma: jo, mne se to taky libilo (vubec jsem se na tom nepodilela). a nektery ty hlasky jsou holt jen pro zasvecene..

tetraFejla řekl(a)...

PB22: Tak jsem už viděl dvaadvacet taky: díky všem za spoilery, o to míň jsem si to užil. :-) "Run" je super, ale zbytek slabota. Kdyby měla mít druhá série hlavu a patu, tak trvá přesně pět minut.

ALE TEĎ VELKEJ SPOILER! (Takže ti, co ještě neviděli, nečíst.) Pokud se jim fakt podaří utéct, mám návrh na děj druhé série: doktorku Tancredi zavřou do vězení, Michael se nechá chytit a zavřít za ní a ... zbytek je jasný, ne? Tagline: "Break In. Break Out. Save Your Doctor's Life."

paul řekl(a)...

jo jo no ale to by v tom nesmel hrat michael scofield aby se z toho nejak nedostali, fejle tva myslenka ma jedinou chybu a to ze dr. Tancredi je zenska a pokud vm veznice sou oddeleny a potetovat podruhy telo si uz nemuze

paul řekl(a)...

ale avocado tam chybel je frajer