sobota, května 27, 2006

ZáWIslost jako každá jiná

Není příliš velkým tajemstvím, že do naší elektronické hospůdky zavítám jen zřídkakdy - teď však právě nastal přesně ten případ, tak si říkám, že se pochlubím se svojí novou závislostí (jakkoliv to spojení zní divně :) ) Když mi rodiče říkávali: „Nehraj počítačové hry! Zblbneš z toho!“ považoval jsem to jen za další jejich pokus jak svého neduživého synka dostat na čerstvý vzduch. Situace se ale změnila začátkem tohoto zkouškového, kdy jsem ve volných chvílích začal opravovat (značné) nepřesnosti na (zatím nevelké) české Wikipédii.
Nepřišel jsem na to, proč je psaní a opravování článků tak chytlavé - možná člověka zláká onen pocit levné užitečnosti, nebo je to prostě jenom podnětný způsob zabíjení času a nebo se ve mně ozývá onen prastarý matfyzácký pud k publikování co největšího množství článků - každopádně Wikipédie mě dostala - kdybych spočítal hodiny prosezené bušením textu do kompu (už i ten MFF žargon přebírám :-? ) a hodiny užitečně proučené, tak můžete hádat, co vyhrává na plné čáře... takže doufám, že - pokud bych se náhodou třeba mezi jednotlivými příspěvky zapomněl najíst - na mně budete vzpomínat v dobrém :-)

4 komentáře:

Mac řekl(a)...

myslim, ze je to jeste docela dobra zavislost. celkove se kvuli pocitaci muze clovek stat zavislym na mnohem neuzitecnejsich vecech. treba nam tatka smazal jako deckam vsechny pocitacovy hry (jako golden axe, olympijsky hry a prince). vzhledem ke sve pocitacove negramotnosti (teda krome html, vsichni vite, ze je to moje hobby) uz sme hry nikdy nemeli a nemame, ale co se nestalo...uplne me pohltilo hledani min

Anonymní řekl(a)...

bude z tebe uplnej Diderot ;)

Anonymní řekl(a)...

a jaky temata opravujes?

STEN řekl(a)...

Ja myslim, ze Honza opravuje svou oblibenou morfologii nemeckeho jazyka a dejiny 14. stoleti.