pondělí, května 22, 2006

Paulie said: "Vote!"

UPDATE: Blbá "Anketa zdarma". Nejdřiv nefunguje diakritika, pak jim nějak spadne příslušný script a nakonec zjistím, že po vymazání cookies se může hlasovat znova a znova. Takže prosím, jak říká v komentářím Velký V.: slušně, chlapci a děvčata. A jenom jednou.

UPDATE UPDATE: Tak ještě jednou, volové, tedy voliči. :-) Resetuji a začínáme od nuly. (Kdyby tak šly resetovat každé volby.) A jenom jednou - podruhé.

11 komentářů:

paul řekl(a)...

videl bych to takhle nejenom ze dotycny zaskrkne koho bude volit ale tyky by do komentářů mohl napsat proč, a co jestli program a co mu třeba vadi na ostatních stranách

Felix řekl(a)...

Jak mám hlasovat kua? Nende mi to.

Felix řekl(a)...

Aha, tak už jo. Mmch jde to dvakrát z jedné IPiny, takže hlasujme poctivě.

Anonymní řekl(a)...

vlastha: a jaks to zjistil?:)

Felix řekl(a)...

No tak ze mi to neslo a ja klikal jak kreten a pak jak mne napadlo aktualizovat si stranku tak uz to tam bylo. Celkem sem rozdal asi sedm hlasu na vsechny strany. Sorry.

standby řekl(a)...

vlastha: sedmkrat rikas? tak to vysvetluje ty ctyri hlasy pro CSSD a tri pro "prdime-v-klipu-a-vam-se-to-libi?"...ale kdo jim dal ten ctvrtej?:+

Felix řekl(a)...

EEe. Socani ode mně dostali po dvou a unie taky. Něco sem dal i ODS a cernoprdelnikum.

Mac řekl(a)...

fajn..sorac, me taky nenapadlo aktualizovat si stranku, priznavam se, kdybyste se divili, proc maji zeleni tolik hlasu

tetraFejla řekl(a)...

Po resetu ještě jedna dobře míněná rada: pokud vás neuspokojil poslední "Volební rádce 2006", podívejte se sem. Otázek je jenom sedm, jsou mnohem komplikovanější a týkají se pouze ekonomiky. Ale znáte to, stejně vám vyjdou lidovci.

Felix řekl(a)...

Tak ted mi to zas nejde.

Anonymní řekl(a)...

vlastha: protoze si to pamatuje ty, co fixlujou:)
4f: tak ted mi vysla prvni ods, druzi lidovci a treti nic. ovsem ta anketa je taky trochu divna, bo skoro ke kazde odpovedi vis, co je to za stranu.. kazdopadne je ovsem lepsi nez ta minula