neděle, května 14, 2006

Pastel Vespa

Všichni víte, co si myslím o Francii a Francouzech. Opovrhuji jejich kulturou, jazykem, zvyky, architekturou, kuchyní a automobilovým průmyslem. Věřím, že v zemi galského kohouta nenastane pořádek, dokud nebude okovaná bota amerického pěšáka šlapat po Champs-Elysées. Snažím se systematicky vyhýbat i jejich hudbě, ale v poslední době se mi to daří čím dál méně. Čekání na druhou desku skvělých Nouvelle Vague si můžete zkrátit podobným projektem, který mě uchvátil možná ještě víc. Pastel Vespa je pohledná francouzská zpěvačka žijící v Austrálii, která přišla s nápadem předělávat klasické popové kusy ještě dřív než N.V. A tak na jejích dvou deskách najdete roztomilé verze Sex Pistols, Cure, Chumbawamba, Presidents of the United States of America, Alanis Morissette, Kiss, New Order, Metallicy a co já vím koho ještě. Říká vám něco "L'Anarchie dans l'U.K."? Podívejte se na stránky zpěvačky, alba stahujte tady a tady.

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

druha deska nouvelle vague uz je nejakej patek na netu;) http://rapidshare.de/files/20028146/Bande.rar

tetraFejla řekl(a)...

Dane, kolikrá ti to mám vysvětlovat, přitom jsi takový chytrý chlapec: od konce dubna je na netu promo "Bande a Part", které se může od té finální verze ještě docela lišit. Takže: já osobně čekám na retail. Pokud jsi slyšel první a finální verzi "Show Your Own Bones" od YYYs, pak víš proč.

A co Pastel?

Anonymní řekl(a)...

kua a mne to nejde stahnout, sem si aji prosel ten navod od radima a furt nic. pry pockejte dvacet minut. rapidshare jak svina.
show ya my own bones sooon!!!!

STEN řekl(a)...

Kua, ja si myslel, ze mne RapidShare nejde diky moji neschopnosti nebo alkoholicky pretizenym linkam kmnetu, ale taky se mi objevuje hlaska ohledne pulhodinky cekani.
4F: hod to nekam jinam

Anonymní řekl(a)...

chyba je v tom, ze rapidshare sleduje ip adresy. kdyz jste treba za routerem, ktery pokryva segment site, tak ste limitovani, i kdyz treba nic nestahujete. rapidsharu je jedno, jestli ze kteryho pocitace se to sosa, on jen nechce, aby stejna adresa tahala neco nonstop, proto jsou tam ty mezilimity.. v xpeckach to jde nekdy osalit, navod by snad nekde byl.

Anonymní řekl(a)...

4F: ja vim, ale ja jsem vzdycky tak nedockavej...

Anonymní řekl(a)...

to jsem psal ja

paul řekl(a)...

taky nemam rad francouze apodobny divne mluvici lidi s francouzkych aut nesnasim renault a to proto ze je to statem dotovana fabrika a krome toho Alonsova jsou vsechny uplne na hovno teda podle me renault je out