pondělí, května 29, 2006

Nikdy jsem se tolik nenasmál,

jako dneska, když jsem se s Vlasťou díval na magazín Pelmel na stanici Top TV. Tuto stanici, kterou můžete naladit na satelitu UPC (kanál 24) nebo na internetu doporučuji sledovat bedlivým okem, protože se jedná o programový formát budoucnosti. Nejlepší moderátoři dneška (Slávek Boura a Markéta Majerová) osobitým způsobem a za úplatu poskytují prostor nejrůznějším podivným existencím, které by se jinak do televize nedostaly. A tak jsme dnes viděli třeba Štastnou půhodinku, ve které cestovní kancelář Fischer doporučuje levné výlety na místa, kam určitě jet nechcete (Kanárské ostrovy za osm tisíc, osm dní bez jídla uprostřed oblasti s činnými sopkami, na nejbližší pláž dvacet čtyři kilometrů pěšky lávovými poli a ubytování v dřevěné chatrči s výhledem na jinou dřevěnou chatrč). Nebo třeba prezentaci obchodu s herními konzolemi, jehož dva zástupci s těžkou řečovou vadou si s sebou do studia vzali šest dévedéček s hrami a ovladačem na Playstation, který Slávek zprznil tím nejméně představitelným způsobem. A na závěr nejlepšího českého zpěváka Hynka Tomma, který zpívá už dlouho a přitom ho nikdo nezná, i když má univerzální rozsah repertoáru od "rokecu až po klasiku" a jednu písničku pro něj napsal samotný Michal David ("Mám strach tě líbat"). Skutečným klenotem je ale dvojice moderátorů: Markéta se zjevně styděla za svého životního i profesního partnera a v podstatě nemluvila, zatímco Bourák předváděl gejzír gagů a pantomim, kterými by hravě trumfnul i Luďka Sobotu kombinovaného s Leškem Semelkou a kostkou sádla. Předpokládám, že byl řádně podroušený, protože jinak než malým deliriem tremens si jeho projev nedokážu vysvětlit. Takže, chlapci a děvčata z Kroměříže: každý den v klubovně od 18:30, tohle se jen tak nevidí. Zítra se můžeme těšit na Hanu Buštíkovou z legendárního dua Kamélie. Jakmile otestuji pořady "Ke kafíčku" s Honzou Musilem, "Ťip Top" Martina Zounara a "Zdravodej" Evy Jurinové, dám vědět.

1 komentář:

tetraFejla řekl(a)...

Já si třeba myslím, že jsme se na Pelmel dívali z celé ČR jen já a Vlasťa. Mně to ale dnes zakázal lékař, protože mi včera praskl nějaký důležitý vnitřní orgán: na pravé straně hrudi, někde za plícemi, asi brzlík.