sobota, května 27, 2006

sakra sakra sakra

jenom jsem si chtela postezovat..nevim,cim to,ale zase mi ukradli penezenku..uz ctvrtou..to je vazne na nasrani,hlavne kdyz v ni mate vsechny doklady a kreditku!!ale nejhorsi je,ze to pokazde byla moje vlastni vinna..nemam chodit na slady,nemam kalit,kdyz se musim ucit a nemam lovit zajdy..sakra:(

16 komentářů:

Mac řekl(a)...

ja se pridavam, nemam kalit, kdyz se mam ucit..kdo jeste? nikus?:)

STEN řekl(a)...

Odmitl te kluk, spatny. Odmitl te mladsi kluk, hrozny. Ale kdyz te odmitne mladsi kluk a jeste si lohne penezenku?

pleva řekl(a)...

sten: ty teda umis povzbudit..:-P

Nika řekl(a)...

oka,no.nemam kalit, kdyz se mam ucit, dale nemam chodit domu v 7 rano, kdyz mam ridit a vesele komunikovat na rodinne oslave. nemam kourit,kdyz me boli v krku, a nemam jit na nonstop,kdyz se znam.
ev: tyzas nemas balit zajace,dyz sou to maly parchanti:)

Anonymní řekl(a)...

mac, a ted su na tebe nastvanej, protoze se mnou jit kalit nechces! tak a mas to!:)

Anonymní řekl(a)...

zvlastni, ja byl na sladech, prisel domu ted a mam vsechno .. snad ...

pleva řekl(a)...

mozna proto,zes nebalil sedmnactilety kluky..to pak clovek venuje pozornost jinam nez ke svym vecem..

standby řekl(a)...

evi,zaklad je penezenku si vubec nebrat.sou z toho jenom problemy.jednou vyhodis omylem do popelniku vstupenku na festival,jednou zaplatis par banek obcankou,kterou ti nekdo nasledne doma vyhodi do kose...ja se ztracenim veci problem nemam.mam opacnej problem.po oslave sem donesl z maracany kus zidle v batohu,doted nevim komu za to mam podekovat...urcite nejakej zajda,parchanti

Anonymní řekl(a)...

chlubit se furt dokola tim, ze balim sedmnactilety kluky.... no super :)

pleva řekl(a)...

ja se tim nechlubim..ja na to dojizdim..a uz to delat nebudu,nestoji mi to zato..

Nika řekl(a)...

ev: vklidu, me nejakej anonymous zase nadaval,ze pisu moc emotivni clanky:) to vis..:)

Anonymní řekl(a)...

tak devcata, co byste taky chteli od cloveka, kterej se ani neumi podepsat, ze?:)

Anonymní řekl(a)...

ja se zas muzu chlubit tim, ze sedmnactileti kluci bali me. to je ten mladistvy vzhled.:)
eva: co tak zacit ztracet mobily? penezenek uz bylo ztracenych dost, ne?:)

pleva řekl(a)...

terez..mobily uz byly taky 2..to nemam zapotrebi..proste se prestanu chovat rizikove,jak rika maminka..

pleva řekl(a)...

to si pis,ze neda..rikala,ze kdyz nekomu ukradnou penezenku jednou,dobry..dvakrat divny..ale ctyrikrat..jo,moje blbost,mam si lip hlidat veci!!prijde me to pekne draho vsechny ty obcanky a ridicaky..no,stejne porad doufam,ze se nekde najde..snad..

Anonymní řekl(a)...

eva: ja ti s jednim ztracenym mobilem fakt nemuzu konkurovat!:)) ale divim se, ze potom vsem jeste nosis v penezence doklady.