úterý, května 09, 2006

Volební rádce 2006

Pro nerozhodnuté voliče připravili redaktoři iDnes baterii 25 otázek, jejichž zopodvězení vám napoví, koho volit. Připadá mi to spíš zajímavé než užitečné, některé otázky jsou totiž docela divné. Třeba 13. o odchodu do důchodu anebo 14. o výšce důchodu: jak mám odpovědět, když chci odchod třeba v 68 a aby si lidé spořili na důchod sami? Výsledky mě ale fakt hodně překvapily; zjistil jsem, že mám volit někoho úplně jiného než budu volit. Strana, kterou nakonec budu volit, mi vyšla až na pátém místě ... dokonce až za Nezávislými demokrataty Vladimíra Železného! Takže mrkněte sem. Metodika dotazníku je popsána tady.

15 komentářů:

Mac řekl(a)...

uz sme si to s terkou delaly driv a tady ty relevantni vysledky me prijdou nanic, navic kdyz muj vysledek byl 57% ODS a 57% CSSD, tak me to az tak nepomohlo

suzan řekl(a)...

tak jsem si to z nudy taky udelala (my co mame pred maturitou a flakame se na netu.) a vysledek me taky trochu zarazil.. uklidnujici bylo, ze KSCM jsem mela az na poslednim miste

tetraFejla řekl(a)...

suzan: Tak to je stylový, nudit se 2 týdny před maturitou. :-) Přinesu ti ještě nějakou hudbu, jestli nemáš do čeho píchnout. Co říkaš na nový RHCP a Pearl Jam?

Anonymní řekl(a)...

jsou ty otazky trochu pofiderni a mistama dost nedoreseny a lehce zavadejici. kazdopadne mne vyslo, ze mam volit lidovce a ja se svym umirnenym krestanskym zalozenim nemuzu nez souhlasit!:)

STEN řekl(a)...

Anketa pekna, ale to by musel existovat racionalni volic, ktery si procte volebni programy, vykalkuluje realne moznosti (aneb 5% nezamestnanost u nas?) a s klidnym svedomim vhodi hlas do urny. Daleko pravdepodobnejsi je oduvodneni: "Volil jsem ..., protoze nesnasim toho ostravskyho burana, vyzranyho socana, rudyho kretena, biopaka Bursika, naboznyho urednicka..." (jmeno predsedy volene strany vyskrtnout)
BTW: CSSD si sama dala dvojku za vladnuti, ODS a KSCM jednicku za opozici (a petku te opacne)

standby řekl(a)...

jedina neznepokojiva vec na "volebnim radci" jsou komunisti na poslednim miste.kdyby se volici meli orientovat podle teto ankety, videl bych to na vetsinovou koalici Nezavislych a Evropskych demokratu a Zelezneho jako prezidenta zemekoule...

suzan řekl(a)...

4F: to byla ironie, kdybys to nahodou nepoznal, vsak uvidis za ty dva tydny.. ale proti nove hudbe samozrejme nic nemam! a tamty sem jeste nespolechla..)

Anonymní řekl(a)...

mně vyšli černokabátníci. pravda, může to být tím křížkem, co má babička v kuchyni. Asi je to tím.

Anonymní řekl(a)...

svanca: uaaa!!! taky mam prvni lidovce:) mas radeji janecka nebo karase?

suzan řekl(a)...

hej, v tom bude nejakej figl.. puvodne jsem to nechtela rikat, ale taky jsem mela prvni KDU.)

Anonymní řekl(a)...

tak autor te ankety je urcite funkcionar lidovcu a tohle je cely jenom predvolebni agitka. kdo to tady zverejnil? filipe?!:)

tetraFejla řekl(a)...

Já měl lidovce až druhý, uf. Taky jsem si to ale chtěl nechat pro sebe.

Nika řekl(a)...

no mě vyšla US:) asi na mě zapusobily hesla chceme marihuanu apod., nějak podvědomě.

Anonymní řekl(a)...

zeleni a evropsti demokrate na prvnim miste. ale volit budu asi sebe.

paul řekl(a)...

ja mel lidovce druhy jinak volit budu pravici, hlavne at nam nevladne to vyzrany prase a nemeteme si to plnou parouback