neděle, července 17, 2005

20h>20k>4kg!

Tak takhle to vypadalo dřív...
Dnes to stoji dvacku a když jste šikovní a dostatečně blbí, tak se to dá pořídit i za 4 kila. Blbí ale musíte být opravdu, ale opravdu moc. Přinejmenším tak jako já...

Pátek -> Včera -> dneska:
Vlakové nádraží v Kroměříži / motoráčkem do Hulína / dlouhá chvíle na nástupišti číslo 3, zkrácená jednou cigaretou značky "Start" a jednou vlastnoručně vyrobenou /"Galánem" až na hlavák (přímo=bez přesedání) / tram#3 na Karlák / bus#176 ke stadionu...jó, Nedvědi! Kde jsou ty časy!? / malinkej, ale útulnej pokojíček plnej špinavýho nádobí / spolubydla u kompu - paří. Když nepaří, tak je v práci (dělá v počítačové herně) / ICQ s Macinkou / spánek (po dni který začal v 7:00) => dlóóůůhééj / probuzení - kafe, cígo, WC (nejím, pouze kouřím) / nákup toho, co jsem zapoměl doma / dlouhá, skoro hodinová, CESTA DO PRÁCE!!! / Penzion veronika - pěknej, malej, útulnej / majitelka - malá, tlustá, temperamentní, přátelská, Vokounová / noční na recepci pěknýho, malýho, útulnýho hotýlku v klidné čtvrti rušného města = kafe, cígo, kafe, cígo, kafe, cígo, ka...(nejím, pouze kouřím) / jednooký rasista, zaměřený na romskou menšinu chce kafe - pije ho na recepci - pindy, pindy, pindy, dava mi dvě jízdenky (proč?) / ráno zachycené jen úzkou škvírou mezi horním a spodním víčkem / majitelka - malá, tlustá, temperamentní, přátelská, Vokounová / tram#18 na Karlák / bus#176 / strahov / revizor / kua! / JÍÍZDENKYYY / 20h > 20Kč > 400...

... :) Nevydělal jsem sice skoro nic, ale jinak se mám fajn. Před chvilkou jsem se najedl... (Nekouřím, pouze jím.)

2 komentáře:

Nika řekl(a)...

Me zase prekvapilo rozpustny nescafe a galouisky:)

standby řekl(a)...

kash kash: stejne ses porad jedinej,kdo umi vykourit cigaro az do konce..pama? uz je to vic jak rok:)