pondělí, července 04, 2005

Promiň...

tak sme dneska s korýšem zjistili, že nám dohromady chřestí v kapsách něco přes 400kč. Není moc, pro dva lidi na tři týdny v praze, i když odečtu-li kalení, sme dost skromní. kasha přijímá potravu zásadně kouřem ze startek, já teď projistotu vůbec. Jeden by řekl, že se nad námi někdo smiluje, třeba ti bohatí bezdomovci, nebo ti němci u hlaváku, co tam s něma kasha dělal onehdá ty čuňačinky. Nebo třeba kluci strahovští (jeden z nich nikdy nespí a druhý je k nenalezení, ptz Zara slevuje), kterýmžto levým rukám sme přenesli kusy smradlavého nábytku za příslib lahváče. Nakonec nám dopili i ty naše. Hluboko, hluboko do kapsy. Navíc se mi roztrhla peněženka a vytrácel sem po křížové cestě od agentury k agentuře poslední pětky na fotbálky. Kasha z toho všeho nicnedělání a nezvyklého životního stylu ochořel na mandlích, já se osypal zvnějšku. On se jako korýš narodil, já tak vypadám až tento týden. Taky nás napadlo se na všechno vykyliet a odject do Varů prudit a u akreditaček zkusit zoidbergovky osvědčené "I can´t pay"... někdo by řekl, že dohromady vypadáme korýšsky božsky, někdo že smrdíme víc než 3+2=6, ale jenom já vím, že těch pár dní nuzoty a strádání obnažilo naše korýšství až na kost. Proto bude tato šokující zpráva pro některé jedince s měkkým masem nevstřebatelná a inkoust bude stříkat na všechny strany_kasho, sem zaměstnanej!

a na závěr písničku věnovanou jenom a jenom korýšovi bez mandlí a bez práce, ať už se na mě nezlobí a začne ten inkoust plnit do tubiček a prodávat
enjoy

3 komentáře:

standby řekl(a)...

ja neznam zadny lehky barbory

standby řekl(a)...

hehe, tak se ke mne dostalo ze bude tady pan znam-lehky-holky roznaset 4hodiny letaky. by me zajimalo jak, s tema klepetama

Anonymní řekl(a)...

oba ste flakaci! a nezapomente, ze v zari nas stehujete zpet na 326.. zara