úterý, července 26, 2005

LFS

Tak nevim, jestli tedka o prazdninach tento blog vubec nekdo cte, ale stejne se musim podelit (no nevim s kym) o sve zazitky z Letni filmove školy v Uherském Hradišti. Pro jistotu jsme tam přijeli o den dřiv,tojest ve čtvrtek, abychom si zařídili akreditaci ubytování a vše v klidu a další den už mohli v klidku chodit na filmy. Už ve vlaku jsme se pohádali, to bylo první znamení, seděli jsme v dost nechutným kuřáckým kupé s dost nechutným vožralým, smradlavým mladíkem, to bylo druhé znamení. Dojeli jsme zašli na hvězdu, hlavní akredtiační centrum, nikdo nic nevěděl, spadl jim internet a všichni byli totálně zmatení, tak jsme hledali ubytování podle toho co sem vyjela z netu, prošli jsme fakt všechny dostupný ubytování, a nikde nikdo nebyl,trvalo nám to asi dvě hodiny. nakonec jsme skončili na tenisových kurtech ve stanu, pod stromem, na základě doporučení tří mírně přivožralých lidi z hospody, dobrá tedy, ale majitel jezdí v 7, do té doby musíte být sbalení. třetí znamení. Ráno samotná akreditace probíhala děsně. musíte jít na net, zaregistrovat se , jít do pokladny zaplatit, jít do akreditace kde vám dají kartičku na krk a tou se všude prokazujete, pak zjístíte že se musíte ubytovat, dete znovu na net, kde si zapíšete ubytování (samozřejme to de udělat naráz, pokud to víte), dete zaplatit do pokladny, po zaplacení dete do znovu do akreditačního centra, kde vám dají znovu novou kartičku, na krk.pak teprv se můžete jít ubytovat. Upřímně pod pojmem: " pokoj č.16, lůžko 14,15," jsem nečekala, prázdnou místnost, holou, dutou, vybydlenou,lůžka nikde, jen zem, podlaha, špinavá. Znamení? uznávám že v kasárnách se nic lešího hledat najít ale ty čísla lůžek mě fakt zmátly. Postavili sme stan, vedle budovy, pro jistotu. LFS mela témata: Irský film, Vlajka vzpoury a filmova revolta.První den sice ještě nebyli vytisklý programy a a filmové listy malinko zaostávaly. Začli jsme snímkem Festival, dokument o folkové hudbě v americe, pak italský film Svatý Michal má kohouta, s polskýma titulkama a hodně vožralým chlapem co simultálně (nevímjak se topíše) překládal. myslím že sem uměla polsky víc jak on. Pak Žralok v hlavě, Motocyklistické deníky s nádherným Gabrielem Garciou Bernalem,mmmmmm.A irský film o potratech. Další den jsem vskutku vesela začla Pasoliniho filmem Prasečinec.fuj. Nový český film Nebýt dnešní, ten byl výbornej, tři kamarádi odvykají drogám, ale jinak:)V osm měl následovat Můj Nikifor, ale změna plánu, což jsem se samozřejme dozvěděli až při úvodníku režiséra. Přes hranici,Polský film, český,slovenský,madarský,slovinský. česká část byla fakt nejlepší:) a v noci Noční hlídka, pěkný efekty, jinak jak říkal uvaděč filmu fakt komerční, ale jinej, a klasicky rusky skončí blbě:)no jak pro koho, ono to bylo vlastně dobře že to skončilo blbě, jako pro diváky, že to neksončilo klasicky dobře. Další den jsme si dali pětihodinový zátah Procesu s Miladou Horákovou I, II. a komentářema různých doktorů a odborníku. ale zase jsem o něco chytřejší. Večer letní kino, super atmosféra, vinko, oplatky,hrozny, cigaretky... a Hotel Rwanda. No a náš zavěrečný den byl naprosto vyčerpání a my po neustálém hledění na filmy, kalením a spaní vyčerpání taktéž, při Procesu s MiladouHorákovou tři sem malinko vytuhla při řeči jenodho obžalovaného, ale svědek Stařík mi neunikl, poho neznáte co:) to je ten co říká: " náše zrádna emigrace v Pařiži si žije jako panština, já je viděl,vydržují si tři soukromé komorníky a vlastní nevěstince." bylo to zajímavý, no. Jinak Irský osud, Bohové moru, večer Sex pistols, děs a běs, letní kino, já viděla jen konec, protože jsem člověk hádavy a vzteklý. a občas si potřebuju jít zchladit hlavu. a Želvy mohou létat,, víte že Večerníček slavil 40cáté narozeniny? Rakosníček je bůh.
V průběhu se má drahá polovička rozhodla jít pěšky do Kunovic je tam skok,samozřejme jsme na LFs, deme hledat skoky do vody, ja se po 1 km,obrátila a šla zpět, při té příležitosti jsme ztratila spodní díl mých nových extra delux, plavek!! 1200kc:(zase budu muset nosit celkový.znamení. Celkově se mi v Hradišti spíš nelíbilo než libílo, je to blbý město nejzděte tam.Jestli tu někdo čtete totl, ozvěte se:) zase jem jednou rozšírila stránky našeho blogu.