sobota, července 16, 2005

4+1 kalba

4+1 kalba

No jo už to tak asi bude je mi 21 teda 12.7. mi bylo 21 a už mi druhým rokem táhne na 30, tak co dál nezbylo mi nic jinýho než to pořádně oslavit. No tak jsem se do toho vrhl, a domluvil se s Jarkou ta se domluvila s Radimem no a v 18:00 jsem osedlal svých 90 koní a vyrazil na plačkov kde jsem nabral Jarku, pak u nemocnice Evu, pak se jelo pro Radima( a on a jeho genialní všudypřítomný foťák nám celou cestu zdokumentovali.

Jablůnka kalba 1. Den 11.7.2005

Po cestě jsme nabrali ještě Stana, kde jinde než u Maracany, vydali se na tichou pouť do hypernohy pro nějakej ten chlast navíc, přece tam nepojedem bez proviantu, no poctě jsme se stavili ještě na benzince OMV u filipa doplnili benzín za 250 a vydali se ku kalbě. Cesta někomu ubíhala rychleji někomu pomaleji mě pomaleji jako jedinej jsem nemohl chlastat, protože jsem kurva řídil. No po necelé hodince pohodové cesty jsme dorazili na tábor jablůnka. Asi tam naše třída neoplývá nejlepší pověstí, ono se ani není čemu divit( že Stane) no přivítání teda nejak proběhlo a po absoluhování nějkého dětského programu(čistě ze zvědavosti) se to asi kolem 22:00, nejdřív proběhli nějaký ty zatraceně dobrý Plzeňský 12, někdo se věnoval rumu s Top Topicem, a někdo vodce(že Stane). No kolem 23:00 jsme se přesunuli k ohniští že si taky nějakýho buřta opečeme. No nějak se to zmáklo, děti ulehli a pokračovalo se v kalbě, byla to celkem smršť něco jako 110 metrů překážek což je ten nejkratší sprint na pár panáku tequli, pár panáku rumu a ještě pár Plzeňských. No jako v každém závodě někdo odpadl, někdo to dosprintoval až do cíle( že Stane), který se asi po 80 metrech a dvou panácích bouchané tequli zdál být přílíš daleko, pár znás překonalo ještě flašku ruma a dovalilo se uspěšně do cíle( jen Stan a Kuba Sobek)to vše asi kolem 4:00

Dalšího rána mě při převalování v polorozbořené chatce která už tam asi nemá stát jsem se za zvuku písně „tak kopni do tý bedny“ probudil. No fuj, no když už jsem byl vzhůru odpotácel jsem se k hlavnímu STANU, a nějak probudil ostatní. Nikdo nevypadal příliš dobře, stan nechal překvápko u postele, ale to se stává i jiným kabrňákům no a tak jsme uklidili počkali až děti opustí tábor a vyklidili pole, jako jediný schopný řidič se přihlásila Eva( a vskutku řídila velmi dobře), po cestě jsme zvolili trasu ustupu a odjeli na koupaliště do chropyně, tam jsme se nějak spravili a v pořádku dojeli domů. (více viz. Radimův článek a hlavně fotogalerie RESPECT.)

Kalba 2. Troják 12.7.2005

Po pár hodinách zevlení jsme v obměněné sestavě vyrazil vstříc dalším kalebním zážitkům. (jmenovitě Já, Nika, Eva , Fredy, Pstruh, Poplach a Luďa Švajda) a rekreaci v přírodě a skákání do rybníka v hrozenkově. Ale popořadě dojeli jsme v sedum večer a pomalu to rozjeli vybavení lahváče značky radegast taky metou . No jo po vyčerpávající kalbě předchozího dne jsem už tolik nevydržel, nebo spíš nevydržel časově vytuhl jsem celkem brzo (společně s Fredem), prostě jsem ten obrovskej tlak šampusu vychlazenýho pivka a dost panáků slivovice a nějaký to sklo prý taky proběhlo. No byl jsem Evou pote co jsem zanechal kousek sebe sama za žívým plotem odveden ke spánku do horního podlaží pstruhovi chaty.

Další den po probuzení asi kolem 10:00 jsem se vyplazil před chatu a asi na tři hodiny zakotvil abych střízlivěl ne že by se to asi uplně povedlo po dvou dnech co jsem byl ulpně na šutr. Jsme se Pstruhem sedli k volantům a dojeli do hrozenkova, kde jsme si chtěli zaskákat do rybníka, skákaní bylo fajn lidi super celkem jsem se poděšil D-spin 720 jsem si vystřihl poprvé v životě. Senámili jsme se s holkama z Praglu jedna byla havajanka Terka, a druhá blonýna Petra, tak jsme je poyvali ať k nám dojedou vecer na kalbu .

Kalba 3. 13.7.2005

Po příjezdu z Hrozenkova jsme seděli všeci celkem v kopru,a le nejak se nám to povedlo rozrotovat, k večeři jsme měli hromadu grilovanýho masa, takže jsme si spravili žaludky dali nějaký poslední lahváče. Holky z prahy takz dojeli ale vubec nekalili takže to byly celkem nudařky. No kalilo se a kalilo až se dokalilo a zhulilo. Ráno se všecko zabalilo uklidilo vysálo a odjelo domu. Ráno asi v 13:00

Kalba 4. 14.7.2005

Proměhla na Marakaně a Hrbu. Učastnili se Anet, Vlasťa, Eliška, Filip, Stan, Martin Dungl, Já, Nika, Fredy. No proběhlo opět 110 přes jelciny a zeleny, a rande s bilou vdovou, no a vypadali všichni strašně špatně společně s Pecou jsme rozhodli o přesunu na hrb. A tam jsme dorotovali a dokalili odešli peca dostal od Stana stan vubec nechapu jak ho donesl domu ja to taky vubec nechapu jak jsem donesl sebe, no.

Kalba 5. U Filipa doma aneb afterparty s řeckým jídlem

Dorayil jsem v 20:30 a to autem abych už nechlastal jako prase, dal si pár cigár, a spokojen po krásném nášupu řecké kuchyně odjel směrem k domovu.

Takže závěrem prožil avšak přežil jsem neskutečnej týden plný sebeobětování atd. děkuju všem jmenovaným za spoluučast

Pauleho

4 komentáře:

Nika řekl(a)...

Pauli: krasnej clanek:)skoda ze ses vcera nezkalil, mohla byt zase sranda, je pravda ze pokzade co sem te videla si byl totalne zkalenej a zhulenej, ale fajn:) a mmch do postele sme te tahli s Ev spolecne!

tetraFejla řekl(a)...

Kdesi hluboko pod chlapáckým vzhledem životem ošlehaného doktora a lamače dívčích srdcí a la George Clooney z Pohotovosti se skrývá Paul básník, Paul poeta. Škoda, že to tu zanedlouho zasviní Xko.

Unknown řekl(a)...

Ty vole,Pauli, jak si dal dohromady tolik stripku???ale mas u me vroubek,normalne si me vypustil ze seznamu hostu na marakane (kalba c.4),a to sem te na ten hrb tahl...vlastne ty byl zavesenej,myslim...ale stejne si toho pamatujes celkem dost,respekt

standby řekl(a)...

to sem zas něco prokaučoval. ješteže pauliemu potáhne na třicítku dalších 8let. navíc s kadencí čtyři oslavy jedněch narozenin mám docela slušnou šanci zažít alespoň jednou nenapodobitelné a všemi zbožňované UE!
PaUEli, vsechno nUElepsi!