středa, července 06, 2005

Kuzněcov

první slovíčko, které se moje ježatá hlava naučila ukrajinsky. údajně to znamená kovář a s naprostou jistotou se tak blbě jmenuje můj nový kamarád, spolukopáč. Kuzněcov taky údajně jednou se svým kamarádem z východu vypil za jedno odpoledne 3litry lihu (cca 6flašek rumu na hlavu) a s naprostou jistotou mu to při pohledu na jeho alkoholem poháněnou maskulaturu uvěříte. moje příprava na cestu do ukrajiny započala. vykopávat vykopávky je zábava, hlavně když odkrýváte starý pivovar. zatím jsem našel hliníkovou lžičku, kartáček na zuby a ucho od půllitru (všechno strašně starý). už se těším až se zítra naučím další slovíčko a najdu nějaké starožitnosti.
diagram, B: Kg2, a5, b5, c5, Č: Kg4, a7, b7, c7
a ještě jeden obrázek pro ráďu...
vypečená pěšcová koncovka Cozio 1776
(bílý na tahu vyhraje)

4 komentáře:

standby řekl(a)...

ondro, dik...

Anonymní řekl(a)...

pekny mysaku, jen se pekne tuz a vubec toho kuznecova muzem vzit s sebou, rad bych se u nej par veci priucil (rum, muskulatura), kazdopadne vstrebavej a nejdi nejakej poklad at tam mame zmlsane masnaky za co vyzivovat....

Anonymní řekl(a)...

karle respect jaxvina, cely twin peaks v kuse to je muj sen ale ja si proste ty tri dny nenajdu, furt kalba sem, kalba tam, musim holt utracet prachy...

Anonymní řekl(a)...

Nevadí, že linkuješ diagram ode mě. Ale mohl jsi tam k tomu přidat link na celou tu stránku :).