středa, října 05, 2005

Čau

Tak už jsem (pro ty, kteří neví, že jsem byl nemocneý) asi definitivně zdravý. Ráno vstávám celkem brzo, a to hlavně kvůli brigádě ve skladu, kde se mi teď díky Mackovýmu příspěvku líbí mnohem víc :) (dík Maci). Akorát: Nedostal jsem žádnou cedulku se jménem, šéfa jsem neoslovoval jeho křestním jménem (že by to bylo jeho absencí po celou pracovní dobu?) a přestávku jsem si přerušoval kdy se mi zachtělo. Jinými slovy: hlavní pracovní náplní dnešního dne byla pauza na oběd, cigárko a kopání s míčem...
...ale to není až tak důležité. Důležité je, že dneska, když jsem tam šel, tak jsem si všiml plakátu, který mě pozval na akci, na kterou bych chtěl teď pozvat já vás.
Je to koncert několika, vám jistě známých hudebních interpretů, jako např. Tata Bojs, Sunshine a vaši "oblíbení" Bow Wave :).
Kvůli náročnosti výstupu na místo akce (a z mnoha dalších, mě nenapadajících důvodů) je celá zadarmo. Takže neváhejte a 11. října 2005 přijďte.
Kdo by chodil do školy v úterý....?

Více se dozvíte tady.

1 komentář:

standby řekl(a)...

ahoj kasho,ja prijdu,dam tem negrum jeste druhou sanci...
...a kasho,vis,ze ty modry tabletky nebyly antibiotika...