neděle, října 02, 2005

Jak se začlenit do pracovního kolektivu

Kdyz na vrátnici dostanete cedulku se svým jménem, nikdy, NIKDY si ji nepřipínejte na viditelné místo. asi po půl hodině sem zjistila, že jsem jediná, kdo to udělal, jelikož nápis BRIGÁDNÍK je stejně tak třikrát větší než moje jméno
Lidem zhruba stejně starým by se asi mělo tykat, obzvláště ve skladech, kde se pěstuje týmový duch. Druhý den sem ale po přechozích zkušenostech nasadila ležérní tón a oslovovala šéfy křestním jménem. ale pořád se se mnou bavil každej jak s debilem:šéf: "tady ty kabáty bude muset pověsit někdo jinej, ty bys musela ještě trochu vyrůst. já: "hm, tak to už asi nepůjde" on (něžným otcovským tónem):"ale určitě ještě jo...kousek" já (suverénně, i když si to neumíte představit): "já mám dvacet..." no a on pak už nic moc neříkal, chvilku na mě hleděl a pak řekl, že si myslel, že mám patnáct...Další úskalí nastalo, když sem zjistila, že já a jedna holka sme jediný, co tam něco dělají. Většina kluků se vyšplhala do horního patra s paletama a tam spali...Šéfové na tom neviděli zřejmě nic špatnýho, naopak sem si ještě vyslechla poznámku, že pracuju moc rychle. V rámci týmové spolupráce sem se začla taky flákat a jedna holka už se mě dokonce zeptala, jestli nemám zapalovač. Doufám, že příští týden se moje pozice ještě víc upevní.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Kde děláš?

Anonymní řekl(a)...

ve skladu H&M.

Nika řekl(a)...

jojo, to znam v tescu ve skladu si vsichni mysleli ze mi nemuze byt vic jak 16, i kdyz jsem jim tvrdila ze uzc hcodim na vysokou,to je zrejhme vubec nepresvedcilo

Anonymní řekl(a)...

kasha:kdo hledá najde:-)Sleduju už delší dobu:-)

STEN řekl(a)...

Maci, Niko, vám není 15?

standby řekl(a)...

Stan uz zase uderil...

http://zpravy.centrum.cz/svet/clanek.phtml?id=404362

btw ta verifikace je skvela,jenom uz ted nikdo nebude moct komentovat nadranej:(co sme to kua za hospodu?!

standby řekl(a)...

shewa: nee,je to dobry.jenom nevim,kdo ted bude komentovat,kdyz nebudeme mit tu viagru