neděle, října 02, 2005

3M pokracuji..i v rijnu.

SIMCHA.BLOGUJE VAS ZVE:
>> K prvnímu školnímu dnu v praze tradičně patří kromě nechuti zasednout zpět do lavic také sraz kroměřížáků. Takže všichni, co máte něco společného s proslulou líhní českých alkoholiků — Gymnáziem KM, máte v km babičku nebo se vám prostě jenom líbí název našeho města, dostavte se v pondělí 3.10.2005 ve 20:00 do restauračního zařízení u Vejvodů. Sraz se měl původně konat U tygra, ale protože tu není simcha a já mám školu až do půl osmé, tak pochybuju, že by se našel dobrovolník, který by tam od tří držel místo...?<<


Tak kdyz jsem strasil ze "3 Mondays in abaton" jsou jenom zarijova zalezitost, tak to nastesti nebyla pravda a ja tady pro vas mam program na dalsich par tydnu (vybral jsem jenom veci, ktery jsou toho vecera podstatny.. verim ze nikdo zvas nechce sledovat jak nekdo 2h skrabe vynily):

po.03.10.05
Free Mondays in Abaton
live: Here + Lu
start: 20:00; vstup: zdarma

po.10.10.05
Free Mondays in Sunshine People
Live: U Prag
start: 20:00; vstup: zdarma

po.17.10.05
Free Mondays in Abaton
live: Toneless + guest
start: 20:00; vstup: zdarma

Free Mondays in Abaton
live: The Prostitutes
start: 20:00; vstup: zdarma

Tak asi tak, jinak jsem nasel schopnejsi stranky klubu: http://www.prostorabaton.cz

Jinak ke kauze BOW WAVE! Trosku jsem vychladl a jsem schopen disputovat na urovni, to jsem tehda jaksi zmitan emocemi z prave skonceneho koncertu nebyl.
1. Bylo to blbe nazvuceny, o tom zadna..
2. Jeden z tech dvou BBoyu proste neumi rymovat..(to bylo rekognoskovano uz v Tabore)
3. Asi jste si fakt blbe stoupli, ptz okolo nas ze Standou lidi hrozne jeli, o co jinyho na 3M jde nez o tohle.. navic zdravim mojmira, ktery si dal hiphopovych 5 piv predkoncertem a pak neni divu ze v pulce odesli. Porta rulez!

1 komentář:

suzan řekl(a)...

Renos Hospodsky:..jsem nevedela, ze tys byl na bow wave taky..)