neděle, října 30, 2005

Hvezda 28/10/05

Protoze tady bylo posledni dobou malo fotek, rozhodla jsem se jich par pridat z naseho patecniho vyletu na Hvezdu. (Ve skutecnosti sestra neni schopna dat obrazky na simchu, tak jsem musela ja.) Kdybyste nas nekdo nepoznaval, tak v sestave: ja, segra, Majkl, Svanca, Kuba Z. a Tom. Po kalbe u sester Tovarysovych to byl idealni detox: krasny pocasi, cerstvy vzdousek, barevny listi, poznavani stromu a tak vubec.. Nakonec jsem skoncili v hospode v Tesnovicich. Pani hospodske jsme rekli, ze sme z Kromeriza, ale myslim, ze potom, co jsme se vsichni domlouvali vyhradne pomoci mobilu (tzv. konference) a nataceli videa na Kubuv superfotak by nam spis verila, ze prijeli fracci z Prahy. Kluci se pak ozrali, tak jsme jely se sis dom.)


7 komentářů:

Nika řekl(a)...

peky fotky:)ty skakaci sou ted nejak v mode:)

suzan řekl(a)...

dik, ale vetsinu jsem nefotila ja, jak vidis.) skakaci - jo, taky si rikam..

standby řekl(a)...

svanca: TOHLE je pekny sako!:)jenom si davej na Zizkove bacha, videls prece Sin City...

Anonymní řekl(a)...

susan, proc jde zvetsit jenom ta prvni fotka a ostatni ne? ja si chtel ulozit ve velkym tu peknou, tu kde jsme jenom my dva..:)

a ps: z toho poznavani moc nebylo, bo vse rusily periodicke masne vykriky: "mam hlad", "je mi zima", "pojdme uz domu"..

a ps2: te posledni vete moc nerozumim. jak to myslis, "kluci se pak ozrali"?:)

a ps3: telekonference rulezzz. this is new age! (born in tesnovice)

suzan řekl(a)...

svanca: to by me taky zajimalo, proc jde jenom ta prvni:( ale tu peknou ti klidne poslu mejlem ve velkym, kdyz mi ho das.)
ps: ty vykriky ale zacaly az pozdeji v hospode..
ps2: presne tak, jak je napsana.)

Anonymní řekl(a)...

vsechno popru.fotomontaz;)

Anonymní řekl(a)...

majkl: a ja se zrovna dival na nejaky ty "fotomontaze" te kalby s jakubem a helenou, tak mozna taky neco hodim na blog.. nejspis nejaky to video;)