pondělí, října 24, 2005

Pravda konečně vyšla najevo

Všichni moc dobře znáte Vlasťu. Má hodně rád maso. Sežere půlku prasete a za půl hodiny přijde hlad. Nemá rád vegetariány, restaurace pro zdravý životní styl, kde vaří pohanku a špaldu, přímo nenávidí. A tenhle mladý muž byl přistižen jak si kupuje sojový jogurt v obchodě Zdravá výživa. Dokonce hodil drobný příspěvek do tamní kasičky. Kam ten svět spěje? Kde jsou tradiční jistoty života, když už takoví masožrouti jako Vlas'ta konzumují sojové jogurty?

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Anet: ZABIJU TĚ.

Nika řekl(a)...

taky jsem naprosto zkrousena, ma jedina zivotnijistota se rozpadla, co bude dal? co ted prijde? Vlasto!!?

Anonymní řekl(a)...

Jak možná někteří víte, mezi mnou a Anetkou v posledních týdnech došlo k několika nedorozuměním. Celá situace nás opravdu velmi vyčerpala a toto Anetino užbleptnutí je pravděpodobně následkem poststresové psychické poruchy. Přestože jinak splachovací, cítím povinnost na tento hnusný, pomlouvačný a štvavý příspěvek zareagovat. Je pravdou, že jsem kdysi byl v jakémsi obchodě, ale kupoval jsem si tam majonézu, dunajskou klobásu a půl kila hovězí panenky. Peníze jsem neházel do žádné kasičky, bo sem příznivcem bezhotovostního platebního styku. Ujišťuji vás že můj odpor k vegetariánům je hluboký a trvalý. Společně s makrobiotiky bych je pohřbíval do masových hrobů. Věřím, že jakožto mí dlouholetí známí mi vyjádříte důvěru a odsoudíte hnusné lži, kterých jsme na této stránce svědky.Zároveň děkuji anonymnímu příznivci za, byť nepřímé, vyjádření důvěry a podpory.

Anet: Doporučuji aplikovat Haloperidol.

Unknown řekl(a)...

Ty vlastiku,dneska sem sel kolem psi farmy,a ti psi neskutecne vivadeli,ze ty si tam zase byl? :)
PS: na tvem uctu uz Renda pracuje