sobota, října 15, 2005

Simcha & tetraFejla Proudly Present: Top Movies 1996-2005

Milí přátelé! Pokud sledujete diskusi, pak víte, že se schyluje k mimořádné události v dějinách e-maracany a simchy: začíná anketa o nejlepší film poslední dekády. Mírně znepokojeni výsledky ostatních anket jsme se rozhodli, že nemůžeme být spokojení s tím, co si neuděláme sami. Zapátrejte proto v paměti, prošmějděte internet (doporučuji začít třeba tady nebo tady) a zamyslete, jakých 30 filmů vás v poslední době oslovilo nejvíc. Samozřejmě můžete vybrat filmy zemí celého světa, tj. i české. :-) Seřaďte filmy od nejlepšího po ten nejméně nejlepší; první film bude ohodnocen třiceti body, ten poslední bodem jedním. Vítězný film bude slavnostně promítnut všem zájemcům na té nejsoučasnější promítací technologii při nejbližší k tomu vhodné příležitosti. Svůj tip posílejte mně a to nejpozději do příští neděle 23.10.2005. Připravte se také na to, že vás po skončení soutěže vyzveme, abyste napsali k některému filmu osobní vzpomínku nebo důvod, proč jen právě on tím pro vás nejlepším.

21 komentářů:

suzan řekl(a)...

kasha: nosferatu vede, co?.)
4F + simcha: souhlasim s kashou

standby řekl(a)...

poď mi!tricitka se mi zda akuratni:)jen doufam,ze bude dostatek casu na dostatecne subjektivni hodnoceni...

tetraFejla řekl(a)...

all: Tak se rychle rozhodněte - omezit filmy na posledních deset let nebo neomezit? Co na to velký Simcha?

tetraFejla řekl(a)...

all: Dan mi už svůj seznam poslal, takže to necháme jenom za poslední desetiletku. Nemůžu tu prostou duši nutit, aby začal úplně od začátku.

Anonymní řekl(a)...

já se bohužel zúčastnit nemohu, bo upřímně pochybuju, že jsem doposavad viděl třicet filmů...

Anonymní řekl(a)...

4f: tak pokud nerozsiris mantinely aspon o obdobi mezi prvni a druhou svetovou, tak se taky nemuzu zucastnit.. 30 z posledni dekady je na me moc. a nejspis i deset by bylo moc. (to bych pak musel zaradil i shreka 1&2 a take trilogii kamenak. a zas tak moc se pred vama zesmesnovat nebudu:) holt vsechno ma sve meze.. ale tyhle jsou staveny tak akorat pro bratry simakovic, simchu a par dalsich pochybnych existenci..

tetraFejla řekl(a)...

heb + švanča: Chlapi neblbněte. Dan měl na seznamu šedesát filmů než začal škrtat, já asi padesát a to jsem o tom moc nepřemýšlel. Projeďte na netu nějaký ankety nebo přehled Oskarů za poslední roky a nechte se inspirovat. Anebo plán B - pošlete neúplný žebříček třeba jen deseti patnácti filmů a ty budou obodovány úplně stejně, jako první filmy na úplných žebříčcích.

Anonymní řekl(a)...

4f: no ja fakt nevim. maximalne dam dohromady tak desitku (kdyz budu kecat, ze jsem pet z nich videl). holt poctiva kinematografie pro me zemrela uz hodne davno..

Anonymní řekl(a)...

Vzhledem k tomu, že můj nejoblíbenější Spalovač mrtvol byl natočenej v roce 68, nemůžu se zúčastnit. Před svým svědomím bych si to nezdůvodnil.

Anonymní řekl(a)...

simcha: odnro, opila hlava ti spadla na klavesnici a vytvorila serii jakychsi znaku ... na prvni pohled to dava jakysi smysl, ale hned na ten dalsi...

suzan řekl(a)...

ja uz jsem svou troskou prispela. a kdyz muzu ja vytvorit "slusnou" tricitku, tak vy urcite taky (svanco a spol.)!

Nika řekl(a)...

no ja prispela, asi jen 24,, a prispela sem bohuzel i starsima filmama:) a mmch, kdo je 20000tej? ja s ted divala a sem 20002, to nasere..:(

standby řekl(a)...

nika: rekl bych,ze nekdo,kdo zapomnel zmacknout printscreen.asi ja:(

tetraFejla řekl(a)...

nika: Mmch Niko, posli mi ten seznam jeste jednou, pliz. Vyskrtni ty starsi filmy (ja vim, ze mas rada Sloniho muze, ale to nic nemeni na situaci); jinak je vyskrtnu ja. A zkus si vzpomenout na ty zbyvajici, moc ti toho uz nechybi. ;-)

all: Ja mel dneska zasahy 19993 a pak 20010. Tak kdo to byl?

Anonymní řekl(a)...

4F:dejme tomu, že bych to byl já. Jak se to dá dokázat?

Anonymní řekl(a)...

tak me napada. skoro s krizkem po funuse, jestli se daji nejak negativne ohodnotit filmy, ktery se mi nelibily..

suzan řekl(a)...

ja jsem mela 2001! a jsem docela rada..

tetraFejla řekl(a)...

suzan: Srabe. Zelená ti nechutná?

Anonymní řekl(a)...

4f: aha, jak to ctu znova, tak vidim, ze to melo byt az do pristi nedele a ne do vcerejsi pulnoci.. tak to bych tomu mozna venoval vic nez pul hodky. zadam svuj mail zpet, ja vse ze zasady odevzdavam na posledni chvili!:)

tetraFejla řekl(a)...

svanca: Tak já si to přečtu až na poslední chvíli, ok? :-)

all: Zatím odevzdalo 9 lidí, zbytek čekám do zítřejší půlnoci. Kasho? Maci? Hebe?

Anonymní řekl(a)...

4f: tak to je dostatecne ferova nabidka. me by se s tim stejne nechtelo nic delat..:)