neděle, října 02, 2005

Soutěž; stará, ale pořád baví

Je to zvláštní, ale i když se přes prázdniny moc neblogovalo a většinu příspěvků stejně napsal J!mb0 a Sh3Wa, návštěvnost utěšeně roste a za pár týdnů narazíme na hranici dvaceti tisíc přístupů. Jako naposledy i tentokrát chci odměnit šťastlivce (VyVoleného), který řádně doloží, že byl tím dvacetitisícím. Výhrou je již tradičně láhev té nejjemnější zelené, litrovka se osvědčila. Takže žádné podvádění, nažhavte tlačítko PrtScr a hodně štěstí! Na závěr několik dokumentačních fotografií, které mají ilustrovat léčivou moc mentolovky.

Šťastné výherkyně

Štastný otec

Zelená spojuje národy

A BTW na požádání dodám RW s fotografiemi z Jabloňě, Oujezda a jiných prázdninových akcí. Tedy pokud mi ho DanDanDan někdy vrátí. (Sarkasmus!)

5 komentářů:

Nika řekl(a)...

No jeljkoz se mi zda ze se posledni dobou strasne malo komentuje,sem musela neco napsat k filipove radosti:)doufam, ale ze vitez da zelenou zase pro vsechny, protoze kazdy bloger si zaslouzi,ne.. aspon za ty pristupy.

tetraFejla řekl(a)...

No díky, Niko. Je vidět, že jsi teamový hráč. Máš u mě něco malého sladkého a zeleného. :-) Mmch to ověřování totožnosti při komentování je pěkná nuda. Říkám: za pár měsíců tu máme reklamy, to je jistota.

suzan řekl(a)...

4F: tak diky, zes vyhrabal zrovna takovou peknou fotku.. vypadam tam uz pekne nakalena a pritom z te zelene jsem pak mela tak jednu banku! ... ale me to nevadi a jak rika nika, zelenou si zaslouzi kazdy blogger..) (to jen kdybych tentokrat nevyhrala)

Renos Hospodsky řekl(a)...

4F: To overovani jsem samozrejme zapnul ja, ptz posledni dobou se mi casto stavalo ze prvni tri komentare nbebyly vase ale od jistych individuii nabizejicich sluzby vseho druhu.. (zdravim Smutnaka)

tetraFejla řekl(a)...

Renoš: Tak to tě naopak chválím. Nedošlo mi, že je to pro dobro nás všech.