čtvrtek, června 16, 2005

10,000 maniaků

Za chvíli se přehoupneme přes magickou hranici 10,000 přístupů, což je za asi sedm (?) měsíců naší existence docela dost. Proto vyhlašuji soutěž sponzorovanou lihovarem Božkov: Ten, kdo bude přesně desetitisící, má u mě lahev té nejjemnější zelené. Pokud budeš ten šťastný, najeď úplně dolů a vytípni snímek obrazovky (třeba tlačítkem Print Screen [PrtScr], vpravo od F12, Macku), který ulož do formátu JPG (třeba ve Photoshopu, vytvoř nový obrázek a vlož obsah schránky pomocí Ctrl+V, Zbořko) a pošli na můj mejl. Hranice padne dnes nebo zítra, já tam teď mám "Renosu, platim za vsechny! 9812". No a protože velmistr koláže Heb je někde za polárním kruhem, snad se bude hrát fair-play.

13 komentářů:

Nika řekl(a)...

Filipe, jelikoz mne, anet, petrovi a myslim ze lopatkovi dluzis nejaky ty flasky tekily uz celkem dlouho, ti moc neverim:)asi od te doby co sme naposled zasedli do lavic ve skole!

tetraFejla řekl(a)...

nika: Čekal jsem, že to vytáhneš. Při nejbližší příležitosti ten dluh čestně dorovnám. Navrhni datum a kalbu.

Anonymní řekl(a)...

jak lehke jest osalit pocitadlo..:) ale zelena bohuzel neni nic pro me:(

Nika řekl(a)...

4F: my se domluvime a dame ti vedet:)
Rada: no naposled, asi v prvaku na vysoke.

standby řekl(a)...

4F: tu nejjemnejsi hebouckou archivni zelenou od mojmira z rostina? pac jinou ja uz nepiju

peco, natahnes do ujezda net?

Unknown řekl(a)...

Kubo asi budu muset, jinak tu zelenou vyhraje radim,ktery se doma sloha,a nema nic jinyho na praci nez si prepisovat ip-adresy a snazit se nahrabat ty pristupy...;)

Anonymní řekl(a)...

kdo vyhral? nekdo s dobrym pocitadluvzdornym prohlizecem?:)

Anonymní řekl(a)...

ja sem vyhrala ....

suzan řekl(a)...

gespenst: kec! ja jsem vyhrala!:) ale fakt..

Anonymní řekl(a)...

ne ne ... ja ... ja to mam i podlozene...

tetraFejla řekl(a)...

Totální anarchie, ale snad nikdo nepodváděl. Dostal jsem do ruky dva přesvědčivé důkazy o vítězství suzan i gespenst. Spravedlnost pro všechny, každá dostane vlastní lahev. Jen je třeba vymyslet okolnosti slavnostního předání. Ideální by byla středa, kdy chci s Marem realizovat nultý ročník memoriálu Staňovou stopou (přičemž se pro neznalé NEJEDNÁ o našeho Stana): exhibiční jízda po trati Jízdárna-Svět na kolech s obutými běžkami, potápěčskými brýlemi a šnorchlem. Kdo může zapůjčit libovolné z těchto náčiní, ať se mi ozve.

suzan řekl(a)...

4F: ja bych to videla na jablunku.. anebo na maracanu pred jablunkou.
gespenst: gratuluji.)

Anonymní řekl(a)...

suzan: ja tobe take a doufam ze to vypijem spolecne