čtvrtek, června 09, 2005

Vlasy

Je tu skoro léto, lidé se spolu rozcházejí a scházejí, hormony pracují na maximum, shazují se kila, hubne do plavek a mění image. Před pár týdny i já zalaškoval se změnou vzhledu a v kadeřnictví oznámil, že chci rozcuch (do té doby jsem význam tohoto termínu nechápal). Poté, co mě paní ostříhala a vypadal jsem pořád jako idiot, mi bylo oznámeno, že budu muset gelovat. Od té doby jsem se dozvěděl neuvěřitelnou spoustu informací o použití vlasových přípravků, vím ledacos o tom, jak používat gel a stylingovou pěnu, vím že se vlasy žehlí plochou kulmou a dokonce lakují. Zjistil jsem, že neexistuje jen jeden typ gelu a po svém prvním kopřivovém nonameovi jsem přešel na Wella Wellaflex for Men Ultra silné a nakonec zakotvil u s přehledem nejlepšího Taft X Stand Up Look Ultra Strong Factor 4. Bohužel přípravek ještě pořád neumím používat sám (umím si nagelovat jen ofinku do špičky a pak vypadám jako Marťan) a proto denodenně obtěžuji své známé, kolegy a dokonce studenty ženského pohlaví, aby mi po ránu "udělaly hlavu" (tímto thanx elishe, suzan, Evě K. a Janě W.). Následující fotoseriál zobrazuje naštvaného, protože nenagelovaného pedagoga na školní chodbě (1 2 3), pedagoga gelovaného (4) a nakonec pedagoga spokojeného, protože nagelovaného (5 6 7). A na závěr kompletní koláž:



Když jsem ráno tento seriál fotil, netušil jsem, jaké překvapení mě po osmé vyučovací hodině čeká. Protože technologický proces nebyl zdokumentován, publikuji jen kompilační foto. Sakra, zase bude starý tetraFejla jen pro smích a všichni budou obdivovat blonďatýho fiftýna. Ach jo.


10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

blonďatej fiftýn!

Unknown řekl(a)...

4F: ty vole,tak ted uz si i segra mysli ze si uchyl :-)
A co se tyka vlasu,Ele to aspon slusi,tobe ten gel nesvedci ;)

Anonymní řekl(a)...

tak svancuv verejnotajny recept na zarucene neokouzlujici uces:
1) zahodit hreben a do pekel poslat i gel..
2) sampon vylit do kanalu, zacina veskrze chlapskej souboj s lupy..
3) na nej pouzivat zasadne jenom vodu, jednou za tyden mozno i mydlo (abychom nebyli zas uplny cunata), jednou za dva roky mozno pridat i par kapek jaru.. (ale fakt vseho s mirou, s jarem vazne neni takova prdel, jak by to mohlo nejdriv vypadat:)
4) hodne prachu a masTnoty..

kombinace vsech ctyr bodu je jista k docileni efektu nepretrziteho svedeni, jehoz kauzalnim nasledkem byvsi permanentni skrabani na hlave hranicici s vlasovym fetisismem ti zarucene poskytne dokonale flexibilni, netrvaly a sveze neokouzlujici uces v kazde rocni dobe..
v pripade uspechu, spokojenosti a eventualniho konce sveta, prijimam libovolne medialni nosice s komprimovanou hudbou..

ps: a telefonni cislo na tu blondatou slecnu je kde?:)

Anonymní řekl(a)...

ten blondatej sexy ucest byl vcera, dnes po ne prilis klidne noci, se mi na hlave vytvorilo divne identifikovatelny tvar, ktery by se tak nejblize dal popsat k nejakemu kakaci :-(
Marcelko, jak se jmenuje tvoje uzasna
rada vlasovych pripravku?

Nika řekl(a)...

Vidis jak to rikala, ze clovek s rozcuchem a gelem v hlave vypada jak idiot:))

tetraFejla řekl(a)...

nika: Třeba se to ve větší skupině ztratí. Navrhuji udělat večírek založený na bázi gelu. Všichni s rozcuchem - myslím tím minimálně niku, elishi, dzarus a me. A Jimmyho, samozřejmě.

Unknown řekl(a)...

4F: a co mam kua delat ja???? :)

Nika řekl(a)...

okej ja souhlasim, nageluji si hlvu a udelam uces na divoko:) aspon budem tri, nejmin... jimmi neprijede pokud vim a o jarce nevimnic.
Petre ty si muzes zkusi narovnat kudrlinky

standby řekl(a)...

svanca: tajemstvi meho nenapodobitelneho ?ucesu? prozrazeno, nevydarene duplikaty, kopie a faksimile ocekavam do dvou dnu na celem kromerizsku, nemate se na co tesit

standby řekl(a)...

rada pripravku na neodolatelny uces, ktery vydri i tri hodin kaleni pod sirym nebem se jmenuje lóreal se tema trema ctvereckama:modrym, zlutym a cervenym, preju hodne stesti, gel rulezzz, mac