středa, června 08, 2005

Kam ti chlapi mizí?

Tak jsem dnes dělala příjmačky na přírodovědu....nevím, možná už mám nějakou stíhu,ale mám pocit, že ze systému našeho vysokého školství mizí mladí nadějní muži.V posluchárně bylo tak desetkrát víc holek-mladých,starších, bárbín, ošklivých,slovenských(těch teda sakra hodně),ale nikde žádní mladí zajímaví inteligentní mužové.A zatím u všech přímaček, co jsem dělala, to bylo podobný.Co se s nimi se všemi děje?A neříkejte mi, že jsou všichni na stavárnách.Odchází po dosažení dospělosti do hlubin lesů,aby zmužněli?Jednou bych ráda zasedla do posluchárny a půjčila si propisku od sympatického chlapce, a ne zas od té bárbíny na vysokých podpadkách jako obvykle...

2 komentáře:

Nika řekl(a)...

naprosto s tebou souhlasim, je to na tech skolach naprosto nahouby, my jich tam sice mame tak pulku, ale nestoji za rec.

Anonymní řekl(a)...

jo, vsichni jsme na stavarne, mate to blby:-)