pátek, června 24, 2005

U Janku se kali.

Tak, na blogu je nuda, vsichni jsme straslive zaujati Jablunkou a planujeme jak se vozerem (teda vlastne nee, tesime se za svymi kamarady, ze jo vlasto, nejedeme tam kalit,ale popovidat si s prateli, jinak bysme totiz byli strasni alkaci, kteri si daji dve pivka a sou vozrali)takze planujeme jablunku. a ja jak se porad ucim, porad hledim na blog a kde nic tu nic. Tak vam aspon napisu co sem dneska delala. Mno, celej den sem se ucila, mam toho po krk, pondelni zkouska me vazne depta. Tak me navecer Petr vytahl ven, pokecat si. Zavezl me, ale na oslavu jeho tatinka na jeho 50tiny. Byli na okresnim urade. Slavit narozky na urade je fakt vzruso, verte mi. Z obsazenstva jsem znala pouze petrovu sestru a jeji kamaradku Vercu, obe uz malinko pripite, jak se slusi. Pro zacatek jsem dostala vodku s dzusem, sekanou s chlebem a orisky kesu, no parada:)Poznala jsem i p. Smutneho. Tyjo byste neverili, stejny gesta jak nam znamy Tomas S., stejny slova, vyraz v obliceji, zaujeti. Veta p. Smutneho k p. Jankovi: " Ty vole, tys vychoval stejnyho vola jako ja" me dojala. jinak asi 20 chlapu, kalicich, nametenych, p. Janek vypadal vskutku roztomile, ale taky pekne mlel. Dala jsem si tedy dalsi vodku s dzusem, vsichni si zrejme mysleli ze jsem petrova slecna, on me tam petr vlastne stejne dotahl jen proto, aby si p.Smutny nemyslel ze jeho syn a petr jsou 4procentni. byla jsem jen zasterka.
Nasledne jsme s holkama zajeli na Marku pro cigarka- nenapadne, vite, aby rodice nevedeli, ze deti kouri, zajeli si pred zamek a zapalili, jak rikala Evca to je mladez vzit farko, zajet pro cigarka a zajet si zapalit pred zamek, romantika jak prase. Petr chudak nepil ( a vite cotoje, kdyz petr nepije) musel odvazet veskery vozraly. Zitra musi zase, od jedne nepit a vozit az do noci, to prijedou bratranci (Maci,Ev,Zborka, Vanet- prijede MAMRD:)Uz jsem doma,kdybych se mohla vozrat kalila bych s nema az do rana... preju peknou noc:)

4 komentáře:

suzan řekl(a)...

pekny.) aspon jsi prolomila ticho, niko. jinak tedka asi taky vsichni kali a ja vzorne sla domu. proc, to uz nevim. dobrou noc!

Nika řekl(a)...

rada+suz: ja vim, ja se preci vzdycky strasne rada obetuju pro kolektiv, ja tak moc altruisticka:)) a rada je dalsi co mam rad muj zpev, skvele:)

Anonymní řekl(a)...

Nesnasim vsechny, kdo maji prazdniny, uzivaji si a kali!!!!
to mluvi za vse. aneb ja chci taky!!!!

paul řekl(a)...

kurva ja se učim nejakou postranou biochemku nejsou zkusebni terminy tak pisu prof. palyzovi aby jetli se se mnou nademnou slituje tak at me nekam napise a to az na 8.7.2005 diky bohu biolu a latinu uz kua mam UUUUUUUUUUUUUUUUEEEEEEEEEEEEE