pondělí, června 06, 2005

NUDA V BRNĚ

Nechce někdo přijet do brna na výlet? Asi se tu unudím. Dneska úspěšná zkouška a až ve čtvrtek mám jít do práce. Uvědomnte si, že jsem ta nejlepší průvodkyně a úkážu Vám nepoznané např. souložící postavičky na Jakubském kostele. Jak to tak píšu, hryže do mě červík, že jedu domů do km. Co hrají večer ve filmáči a půjdete někdo ven?

5 komentářů:

tetraFejla řekl(a)...

11:24 Anet napsala tento srdceryvný příspěvek a dřív než jsem ho stihl okomentovat, v 11:56, mi přišla eSMSka že teda jako fakt jede. Chválím Anet: co můžeš udělat dnes, neodkládej na zítřek, ale až na příští týden.

suzan řekl(a)...

Anet: ve filmaci je Hlas more (Španělský dramatický film je pravdivým příběhem Ramona Sampedra, který 30 let vedl kampaň za právo na svou smrt... Dostal Oskara.) vice: http://www.mujweb.cz/www/kinoatheny/
pojd! my jdem s radou

Anonymní řekl(a)...

on vedl 30 let kampan za pravo na svou smrt a dostal za to oskara? teda..:)

standby řekl(a)...

coze? Hlas more v Kromerizi?!

suzan řekl(a)...

svanca: to se jen tak nekomu nepodari, ze?;)