pondělí, června 13, 2005

Šel by se se mnou někdo opít?

Hledám někoho, kdo se se mnou půjde ve středu 15.6.opít.Půjdu relativně kamkoliv a pít budu v podstatě cokoliv, i pivo a zelenou a nebudu ani trochu hledět na to že mi druhý den bude blbě.A nepůjdu zase trapně domů ve 12, jako obvykle.V krajním případě, že ve středu nnikdo nepůjde, jsem ochotna jít i ve čtvrtek či pátek a v podstatě i kdykoliv jindy.

8 komentářů:

Nika řekl(a)...

se mnou muzes pocitat taktez KDYKOLIV:)pokud mi nebude blbe

Anonymní řekl(a)...

v patek rikas?:) a na parniku ses uz nekdy opila? http://simcha.bloguje.cz/

Anonymní řekl(a)...

ano, takze zase vam tady nefunguje html, takze timto chci vyzvat webmastera marcelu, at to da dohromady.. pro jistotu znovu link na parnik TADY

standby řekl(a)...

zuzko pojed radsi do oujezda! ja se na parniku opil a ver mi, je to podobny, jak jdyz se opijes v tramvaji...

macku: neco s tim udelej, za co te platime? :)

Unknown řekl(a)...

Zuzko tak s tebou se opiju kdekoliv kdykoliv kdekoli a kdykoli.Takze se mnou snad i pocitej :)

tetraFejla řekl(a)...

zuzkav: Tak u toho musím být (jako v podstatě u čehokoli). Rozmysli se ale, Zuzko, a zvaž výhody Újezda před Kroměříží. (Žádné, ale neříkej to Jimmymu.)

zuzkav řekl(a)...

Vsechny navrhy beru plne v potaz
standby-do újezda pojedu taky, v případě že po vyzkoušení cyklistického dresu nebudu v depresi ze se zmenšil

Anonymní řekl(a)...

Zuzanko moja. S tebou já se opiju vždycky, protože ta příležitost není tak často. Máš nějaké problémy? Zavolej a můžeš se mi vyplakat na ramínku. Poď za strejdou Vlasťou........