čtvrtek, června 02, 2005

Možná, že odcházíme

Tak, zase sem se rozhodla jednou něco napsat, ale stejně jen z důvodu, že je tu mrtvo. Nevím kde všichni jsou, ale určitě je to tím, že se všichni máme zkouškový a děsivě se učíme, že. nebo se kalí... to nevím. Snad to ale není tím, že Fejla je na turisťáku a užívá si s třeťačkama. Vždy když tu bylo mrtvo, fejla nás obšťastňoval svými megadlouhými příspevky o hudbě, filmu, komiksu, hrách, kalbách, škole, maturitách a bůhvíočem a když tu teď není to vypadá jak kdybysme (kdybychom) záviseli jen na něm!!! Nechci teda abysme (abychom) dopadli jak na sousedním nejmenovaném blogu, kde si musí telefonovat, aby aspoň někdo něco na blog napsal:).
Jo, nadpis sem si zvolila protože, sem si ted koupila tu novou knížku a strašně se mi líbil její název, ještě jsem se sice nedostala k tomu, jak se mi líbí, protože sem ji nečetla, a původně jsem chtěla psat jen o ní (až bych ji přečetla), no ale určitě si čas najdu mezi učením na zkoušku z českých právních dějin, z které mám fakt hrůzu, mezi dalšíma třema rozečtenýma knížkama, a mezi 6 starýma TÝDNAMA, který mi leží na stole dosud neotevřeny a samozřejmě mezi Maracanou, kamarádama, tenisem, koupáním.. Jak je to léto mám teď najednou strašně moc aktivit. Jo a mimochodem ostříhala jsem se a vypadám jak idiot, tak se mi nesmějte až mě potkáte, ona se rozhodla že mě veme zkrátka, když je to léto, a taky se ptala jestli chci "moderni rozcuch" či vypadat " na divoko", ja že jo, tak mi na hlavě vytvořila květák, naštěstí jen gelem, takže to šlo hned vyčesat,ale zkusím si to dnes večer přichystat na marakanu, aby ten kdo tam bude viděl. Mam teda v hlavě gel poprvé v životě a je to orpavdu, ale opravdu zvláštní pocit.

8 komentářů:

Nika řekl(a)...

kaj, ja ho videla, a chtela sem jen vydrazdit ostatni:)okej na marakane,, jo to je, JARO me moc nesedi, chci zimu:)

Anonymní řekl(a)...

nika: ehm na jednom sousednim nejmenovanem blogu? telefonovat? mozna ze odchazime? co mi to jen pripomina... balaban rulezzzzzz!

Nika řekl(a)...

hnidopich: no jo s telefonovat jedna duverna osoba mi o tom vykladala:)
Balaban- spravne:)

Anonymní řekl(a)...

>>nika: ja teda nevim, o jakym blogu je tady rec, ale treba u nas se jenom po telefonu da sehnat osoba, ktera udalosti minuleho dne nejak popise. nejak strizlive, nejak bez pouzivani sprostych slov a obscenich vyrazu, toz tak nejak...nezaujate. proste akorat tak pritel na telefonu..

>>simcha: nerej do ni tolik! balabana sice cte, ale nas blog ne. tak nevi. je to jeste dusicka nezkrivena..:)

Nika řekl(a)...

doriangray(svanca): no jo, mela sem na mysli presne vas blog, s tim telefonovanim:)
A vas blog teda uplne nahodou ctu, tak nevim jestli sem stale jeste nezkrivena:)

Anonymní řekl(a)...

nika: pravda, kdyz tak nad tim premyslim, tak je pravda, ze si obcas s ondrou pred spanim volame a septame si do ousek nejaky ty chlipny oplzlosti, aby byla trocha inspirace k psani..;)

tetraFejla řekl(a)...

nika: Dík, že jsi mě tady, navíc tak hezky. Jinak se moc těším, až uvidím ten tvůj rozcuch. Team jede - hymna, dresy, ponožky, vlasy, gel!

tetraFejla řekl(a)...

error: "... že jsi mě tady ZASTOUPILA ...".