středa, června 08, 2005

Včera večer...

...se mě stala taková divná příhoda...Ano, i na Hvězdě se dějou věci. je asi tak půl dvanácté v noci a macíček si spokojeně spí ve svým pokoji, ale není zamklej, protože čeká až jeden korýš vybere pár kontejnerů před kolejema. Najednou se otevřou dveře, do pokoje vstupuje nějaká osoba. macíček se probouzí a protože ten tajemný fenomén má vlasy naježka, říká m: kubo? stojí tam ve světle zářivek z chodby a nic neříká. tak říkám: kdo to sakra je? a on odpoví: "ahoj, já sem marián, bydlí tady Užhorodka?"(volně přeloženo ze slovenštiny, nebo nějakýho jinýho slovanskýho jazyka). já:"cože? jaká Užhorodka ježišmarja?!" on teda de ke mě, já sem jako pořád v posteli, a sedá si za mnou a pokouší se mě nějak objímat a říká: tak promiň, že sem tě vzbudil. vyznačuje se atributama návštěvníka hospody a já sem pak jenom řekla, že ok, ale ať už de. naštěstí mě poslechl. no. musím se pochválit, jak sem to hezky zvládla. pak sem teda zas šla spat a ráno mě to přišlo docela srandovní, tak sem si řekla, že vám to napíšu, protože už ste ode mě dlouho nic neslyšeli.

5 komentářů:

tetraFejla řekl(a)...

Čekám na pointu: byl to Kasha?

standby řekl(a)...

ne, byl sem to ja. tu vetu a hospodsky atributy sem cvicil dva dny

Anonymní řekl(a)...

tak jedno je jasny, masnak starsi to byt nemohl, ten by byl lehce rozpoznatelny podle: "ahoj, ja jsem.. jak to sakra bylo dal?"

takze zahada tajemneho fantoma pokracuje..

Anonymní řekl(a)...

on me vcera hledal marian? no uz jsem se lekla ze zas sel za tovarysovkou...

Anonymní řekl(a)...

to svanca: a hlave, kdybych se vyskytla na hvezde, proc bych lezla do postele zrovna mackovi? (nic proti, marceli!:).. vyber je prece mnohem bohatsi!..kuba, simcha, andre treba.. hospodsky oder- to je to, co mi voni!:)