pondělí, června 27, 2005

Uz je to (zase) tady...!

Tak ja teda taky prispeju svou troskou, kdyz uz se (skoro) nemusim ucit - takze mam dost casu - a napisu vam zas neco peknyho o ponozkach.)
Je to dost aktualni tema, jelikoz nam vcera prislo novy zbozi (hlavne ty nizky). Takze mrknete na stranky a vybirejte typ, barvu a velikost a nejak to dame dohromady. (Mame i vic barev, nez je tam vyfoceno.)Dovezla bych vam je na Jablunku. Stoji pouhych 27 Kc, nektere i 22 Kc.
Nika + Kuba: pro vas uz mam vybrany. Nika dvoje, Kuba patery; v utery dovezu.
p.s. Muzete klidne objednavat i pres segru (ale pres me je to lepsi.)

5 komentářů:

Unknown řekl(a)...

ja chci,ja chci,ja chci....aspon patery ;)

suzan řekl(a)...

rada: blbost. kazdy nekdy potrebuje ponozky!
peca: spravny pristup.) ale upresni to!

pleva řekl(a)...

ja bych si jich vzala tak 6.stoprocentne jedny ty ruzovo-bily a pak dvoje modry,dvoje cerveny a jedny bily.ono je vlastne jedno,jaka barva,ale spis ty bez te sitky!!ale na jablunku bohuzel nejedu,tak jestli se muzem domluvit nejak mimo..dik.

standby řekl(a)...

uz na jablunce? tak to si ani zadny brat nebudu!chtel bych verejne podekovat vsem masnakum, terce za promotion, sue za management, tatovi a mame za vymasneny holky a tete za design a technologii. moje nohy dokazi docenit kvalitu

Nika řekl(a)...

ja sem chtela patery!!:)