úterý, června 14, 2005

4F vs. FF UP 1:0

Dnes jsem úspěšně absolvoval výběrové řízení na místo odborného asistenta se zaměřením na analytickou filosofii a epistemologii na katedře filosofie Filosofické fakulty Univerzity Palackého. Oslava této mimořádné události probíhá dnes ve 20:00 u mě doma (na Maracaně). Pokud se chcete dozvědět detaily, informace o mimořádně silné konkurenci, drby ze zákulisí vysokoškolského života nebo jen prostě pozvat svého oblíbeného filosofa na panáka, dostavte se v co nejhojnějším počtu.

23 komentářů:

tetraFejla řekl(a)...

pg: Snad se nebudeš zlobit.

Nika řekl(a)...

Filipe gratuluju, ale nedostavim se, musim spocnout, abych byla fit na ujezd.

zuzkav řekl(a)...

Ja dnes taky neprijdu:-(ale kazdopadne gratuluju

standby řekl(a)...

4F UP? congratulation! :) v ujezde te zvu na decko

tetraFejla řekl(a)...

Omluvy nepřímám. Kdo nedojde, nedozví se tajemství života, vesmíru a vůbec.

Anonymní řekl(a)...

gratuluju a neprijdu! oslava na jablunce (snad)

Anonymní řekl(a)...

taky gratuluju a taky neprijdu! oslava na jablunce (taky snad)

Unknown řekl(a)...

jeste si to rozmyslim,ale kazdopadne gratuluji...

tetraFejla řekl(a)...

all: No co říct ke včerejšku - nikoho jsem nezajímal, všichni se bavili jen se Stanem, nejčastější téma bylo "čím si geluješ vlasy?" a "to jako fakt v pudingu?" a ke konci mě holky začaly pomlouvat. Klasika. Aspoň že jsem udělal to zásadní prohlášení. Do zdi.

Dzarush: Máš pravdu - kdo každé tři hodiny nečte blog, je out.

tetraFejla řekl(a)...

elishe: Sis mě snad s někým spletla, ne? Středem pozornosti byl jako vždy Stan, ten statný suverén.

Nika řekl(a)...

No, ale uvedomte si, že ten kdo nečte blog je oprvadu out, cožje strašně špatný, všichni se baví jen o blogu, vše se pořádá na blogu, všichni se baví blogem, všichni se hádají na blogu. Hrůza

Unknown řekl(a)...

No to se tam teda musely dit veci,jeste ze sem vynechal...;)

Unknown řekl(a)...

No to se tam teda musely dit veci,jeste ze sem vynechal...;)

standby řekl(a)...

nika: nejhorsi je cist blog a pritom byt out, jako na simchovi

Nika řekl(a)...

kash: petr se k mne stavoval a ptal se jestli je NECO NOVYHO na blogu:(

Unknown řekl(a)...

Promin Nikusko ;)

Anonymní řekl(a)...

jednouchej: now it's in to be out..

standby řekl(a)...

jednoduchej: my words,pal

Anonymní řekl(a)...

vubec jsem netusila, ze na riegraku je takovy pekny cinsky nonstop, kde se nemusi platit.:)
peco, anet, tome, vcera jsme byli cool, co?:)

Unknown řekl(a)...

Masnaku si buh nebo dabel?? ;)

paul řekl(a)...

jsem tam byl ale bohuzel jsem diky k nepriznivym okolnostem nastoupil do rozjetyho vlaku přišel jsem pozde bohuzel

Anonymní řekl(a)...

Co je to sakra epistemologie??

STEN řekl(a)...

Jeden není dva dny on-line a než se stačí ohradit k fejlovým připomínkám, tak standartně svině s rychlým připojením napíšou desítky komentářu...