čtvrtek, června 23, 2005

Jablůnka 2005: Chlast - Update

Hoja!
Vím, že je to na poslední chvíli, ale snad se toho chytnete (když už ne všichni, tak aspoň někteří). Tím "toho" nemyslím ten chlast, nýbrž příležitost ho koupit za menší peníz.
David (Humpa, přítel mé sestřičky) mě totiž poslal do velkoskladu "Rojal" u moravy, ať si tam vyberem co chcem pít, že ná to tam koupí, což má ovšem jeden háček: chce za to peníze :(
Sem se ho na to tak orientačně ptal:

DŽUS Pomeranč - 12,5Kč/1l
FERNET - 210Kč/1l
GIN Jelínek - 114Kč/0,5l
GIN Lordson dry gin - 148Kč/0,7l
JELZIN Višeň - 160Kč/1l
KELÍMKY 0,002l - 0,95Kč/50ks
KELÍMKY 0,3l - 0,95Kč/100ks
KOFOLA - 19Kč/2l; 462Kč/30l
RUM Božkov - 160Kč/1l
RUM, ten co normálně pijete v hospodách - 110Kč/1l
RUM Key (bílý) - 126Kč/0,5l
SQUASH Višeň, Švestka, Energy, Agave, Cannabis - 78Kč/0,5l
SQUASH Jablko - 75Kč/0,5l
VODKA Pražská - 147Kč/0,7l
VODKA Hanácká - 118Kč/0,7l
VODKA Jelzin - 197Kč/1l
VODKA Stalinovy slzy - 177Kč/1l
ZELENÁ - 113Kč/1l
ZELENÁ - 61Kč/0,5l

Upozorňuju vás na to, že všechny ceny jsou pouze přibližné a že máte možnost jít se se mnou zítra (to je v pátek) podívat na místo, kde seženete chlast tak levně, jak se vám to jinde nepodaří. Případě mi napište do komentářů co byste si s sebou chtěli vzít a já vám zjistím, kolik to tam stojí. Sami si to tam koupit asi nemůžete, ale David tam pojede v pondělí, takže pište (do komentářů, SMS-608145137, nebo icq - 206 389 611)* co byste si přáli a když se vám podaří mi nějak předat kapitál, tak vám ho s potěšením zkapalním.

*Všechno, co se týká chlastu, pište jenom do komentářů. Všecky ty čísla jsou tam jen proto, aby mi psalo tolik lidí co Filipovi. On si to chlapec umí zařídít...
...a pak se mi směje, že nemám žádné kamarády :(

A ještě malé P.S.: Já fakt vůbec nevím, kolik chlast stojí normálně, tak se mi nesmějte, kdyby to bylo dražší, než ve večerce.

...tak to není dražší než ve večerce, ani než v hyperhovně. Pokud bude někdo z vás něco chtít, tak mi do pondělka do 8am doručte příslušnou sumu a já se vám o to postarám. Peníze neposílejte poštou, ani převodem z účtu na účet! Najdete mě na obvyklých mistech, nebo doma.

13 komentářů:

tetraFejla řekl(a)...

Kasha: Ty jsi zlatej. Rovnou si u tebe objednávám dvě lahve 0,5 nějaké prvotřídní zelené pro vítězky soutěže "10,000 maniaků". A vzhledem k tomu, že se mi nedaří sehnat pípu, mohl bys to nějak u Humpy ošéfovat?

pcmattoni (už není): Jak je ten bazének velkej?

tetraFejla řekl(a)...

kasha: Já opravdu pojedu v úterý dodávkou, takže můžu vzít všechno kromě lidí.

Anonymní řekl(a)...

to ti fakt neverim, ze nevis, kolik stoji chlast normalne

Unknown řekl(a)...

Sakra tady se to pekne planuje...mozna bych se prihlasil na post ridice,ale jeste to neni jisty.ale pokud se mi prihlasi 4 lidi,milerad je svezu...at uz autem,nebo vlakem :)

Nika řekl(a)...

Petr: ja bych byla tvuj adept na auto, a kdybys ho nebral, tak bych byla tvuj adept na stopa:)vyjel bych nedky driv odpoledne.
kaja: ja sem tva kamaradka:)

standby řekl(a)...

neblogujes, nechlastas, im BACK!:)

kashocko: vodka, stredni trida s airbagem a klimatizaci, pullitrik, dikec, prvni tanec patri tobe

peca: ja se taky hlasim, navic bych mohl konecne prispet i na benal, po wekendu se budu topit v prachach

nika: hlavne neber silvestr 2000!nebo budu tancit! :)

Nika řekl(a)...

jimi: beru ho a jeste vypaluju novy spesl cd, kde budou Prodigy:)5x za sebou

tetraFejla řekl(a)...

all: Doporučuji nejezdit stopem, Peca a Elishe mají z loňska příhody o hoooodně dlouhých cestách a vy tam chcete být na čas.

kasha: Neváhej a poď mi - místečko se určitě najde.

Anonymní řekl(a)...

kasho, super nabidka. ale myslim, ze takovy alkac jeste nejsem, abych musela nakupovat chlast ve sleve.:)
to all: kdo z vas se odebira smer jablunka 28. v podvecernich hodinach??? masnakum se nechce jet vlakem.:)

Anonymní řekl(a)...

to bylo od me.

zuzkav řekl(a)...

Pokud by jeste v nejakym aute bylo misto tak se taky hlasim..a kdyby nebylo tak pojede nekdo treba vlakem?

suzan řekl(a)...

zuzkav: ja nejspis pojedu vlakem se segrou, arinou, margit a mozna jitkou v utery odpoledne/podvecer. klidne se muzes pridat

Anonymní řekl(a)...

Chlastámééé