pátek, června 17, 2005

Návrat!!!!

Tak, dneska před devátou mi volali štastní rodičové, že už doletěli do prahy, asi o tři hodiny dříve, že je to super a za chvíli jsou doma a moc se na nás těší. Nedali, bohužel, na mé náléhání ať si prohlídnou Prahu, že je krásná, zajdou do muzeíí, na Václavák, popř. na strahov a nasedli do auta a jedou!! oni už jedou, ježiši. Nejenže tím zkrátili mou dobu spánku minimálně o dvě hodiny, takže se moje "čtrnáctihodinovka" nenaplní, ale je tu bordel! Na tuto štastnou zpárvu reagoval bratr smskou: "Uklid, vyyhod kose z verandy uklid popelnik vynes flasky vysaj vytri zem! Hlavne zali kvitka!aneco uvar!cau! Skvěle.
Dala jsem se do toho.Začla jsem hledáním slíbených marových zvratků za křeslem. Nenašla, díkybohu. Poté hledaním jíných Arininých cigaret než těch co jsem našla v květináči za grilem. Našla. Vlastně taky díkybohu. Vynesla jsem asi milion flašek od čehokoliv, konečně, protože mi blokovaly můj přístup z kuchyně ke koši a z kuchyně do špíze. No tak jsme tam prostě nechodili no.Nyní systematicky vysávám, hledám různý pozůstatky akce, jako kousky zapalovačů, vršky od flašek, dokonce nějaky brambůrky všudemožně. Stihnu ja to stihnu:) sem génius. Tak mi probůh držte pěsti! chci podporu. jinak už u nás nikdy žádná kalba nebude!

10 komentářů:

tetraFejla řekl(a)...

génius: Tak tvý rodiče byli jako fakt pryč? A proč jsi u sebe neuspořádala nějakou kalbu?

Nika řekl(a)...

Fejla: no byli, kdyz ja bych nejakou udelala, ale prislo by sem spoustu vozralych lidi, kopli by par pulitruu, zapalili by barak a sli by dom vi. ja sem se bala:)

standby řekl(a)...

sakra, jestli u tebe nebyla zadna kalba, tak sem kalil asi u lopatku!ale vlastne se nemam za co stydet, mel sem sako a kravatu.jinak support jen kdyz me pozves na svoje 60tiny (o 4Otiny nestojim), ty jeden rozcuchovej genie:)

pleva řekl(a)...

ha,ja jsem vsechno uklidila a vsechnno poblity vyprala;) hned v utery a mam pokoj..a to se nasi vrati az za 10 dni.kazdopadne nevim,jak budu vysvetlovat to vino na koberci,ktery ne a ne pustit a tu krasnou drahou rozbitou sklinku..sakra.uz nikdy zadny kalby,nikdo nepomuze s uklidem,ktery trva a trva..ze nikus?

Anonymní řekl(a)...

jo to znam.. nasi rodice taky s oblibou porusuji casovy harmonogram a vraci se z dovolenych driv. u nas nastesti zustalo vse po kalbe celkem v puvodnim stavu. jisty hledany tomas s. nebyl nikde po dome nalezen a krome toho, ze nas pes zestarl o deset let (z toho revu) a ja minimalne o rok (z toho revu), tak nikdo si niceho nevsiml.:)

paul řekl(a)...

jo jo ty gdyz nemas svou oblibenou ctrnactku tak je to desny co s tim provedes tak se mej a dobre uklid jses genius jak rikas, jo niko btw. nevís bude fredka o weekendu doma nebo jede taky do ujezda

Nika řekl(a)...

Ev, no prave ten uklid je nekonecny, myslis si ze mas uklizeno a hle nemas:) ev do chopky nejedu,kalim dotoho ujezda.
cuba: ty ses na rade az na 80:)
Terka:nahodou vas pejsek byl super, ke konci se uz i od jistych lidi nechal hladit (hledany Tomas S.) a vydrzel kalit az do rana:)
Paul: jo kdyz nemam 14 je to se mnou priserny:) fretka zustava doma.

pleva řekl(a)...

karl:mozna proto,ze nika nebyla ozrala jak prase..to pak clovek moc neuvazuje..ale jeste si rypni!!nevim,ale zabavat 20 lidi zaraz bohuzel nejde.a zabavat jednoho je snazsi,ne?:P

STEN řekl(a)...

Holky, jak vy to děláte? Já po svojí akci uklízel dva dny a dvě noci, vydělával na opravy několik měsíců a rodiče bych dodnes do té Hirošimy nepustil.

suzan řekl(a)...

nika: nasi se sice taky vratili driv, ale uklid nastesti mohl probehnout, jeste jsem dokoncovala vysavani, kdyz prijeli.

jo a taky se podivovali nad nejakyma hezkyma zalozkama, ktery u nas nekdo nechal (kasho?) a ja bohuzel nevedela moc co rict. pak pry nasli vajgly na zahrade (i kdyz jsem je VSECHNY posbirala!!) a nejaky cerny svetr za sedackou.. ale co cekali? ze tady nebudu mit zadnou party, kdyz jsou pryc?