středa, června 08, 2005

Kalba u me doma?

Jelikoz nasi podruhe v mym zivote me a myho bratricka nechavaji od patku samotny doma, rikala sem si ze bych udelala svou první domací minikalbu v životě ( no jedna už byla, ale to si pavel s magdou zalezl ke mně do pokoje a ja jarka a zuza sme se zabavovali sami. Hooodne daavno.
Tak, ze by to mohlo konečně vyjít. Přidte ti, kteří si myslíte,že vás mám ráda (jak psal uz drive rada) a vy prazaci Stane, Cubo,Maci dojedete tento vikend, zejo. S tema co sou v Km uz ted pocitam, tak mi napiste do komentaru, jestli se na to mam nejak psychicky pripravit, nakoupit nejaky zasoby, naplnit mou petilitrovou bečičku, kdybych tady mela sedet sama s petrem- ktery uz ucast prislibil, tak se na to yvkaslu a du na marakanu. Ted me napadlo, že v predchozim clanku sempsala neco o kaleni, to stale plati, budu pit drinky na výši...

21 komentářů:

zuzkav řekl(a)...

No, ja budu sobecky předpokládat,že mě ráda máš.Krásně nám vyrostla máta, o čem to svědčí?Správně, MOJITO.Bud dojdu aneb pošlu mátu samotnou, ještě nevím jak na tom budu s nervama a učením

standby řekl(a)...

zustavam na vikend v praze :((
ale az prijedu, tak mam zas volny bejvak ja! az do 22.!ale uz nam neni 16,ze?

Mac řekl(a)...

je, to bych konecne mela blizko dom, moc kalit nmuzu, ale asponbych se na vas podivala, jestli z toho neco bude

tetraFejla řekl(a)...

Nechápu, proč chcete kalit doma, když můžete kyliet u mě. ;-)

Nika řekl(a)...

kash: asi kolem osme, to je vcelku jedno, pocitam s tebou:)
macin: ucit se musime vsichni, pocitam stebou
Zuza: vyborne,dokalis. jenze mata to netvori, ale to se nejak da dohromady:)
standby: neser

Nika řekl(a)...

4F:tyco?

pleva řekl(a)...

a v ktery den nikus..chtelo by to blize specifikovat;)kazdopadne bych dosla jenom v pripade,ze tam bude tvuj bratr,jinak seru:)a taky jenom v pripade,ze budu dopredu s ucenim,o cemz pochybuju.a jestli me mas rada,zajiste ano/kdybys mela nejake namitky,tak si uvedom,kdo ti zarizuje bydleni v brne../;)

Nika řekl(a)...

Ev: zitra vecer ev, v osm zrejme, bratr asi jeste bude:) rada tze samlozrejme mam (musim) pocitam s tebou

STEN řekl(a)...

Lezt nekam na kopec skoro az k Ratajim kvuli petilitrovymu soudecku?Zkusim spis klasicky one-to-zero vecer na kolejich.

Unknown řekl(a)...

Hey Nika,tos posrala...prej kdybys tam mela sedet jen se mnou tak se na to vykasles???co to??vzdyt sme si slibili ze donusu svicky a vino! a ty takhle...no budiz,doufam ze nekdo dojde.

Nika řekl(a)...

Stane ne kvuli soudecku, ale kvuli mne!!! a navic soudecek bude jen tak,samozrejme nakoupim i neco vic a kdyz se dohromady donesou nejaka ta flaska... ale se ssrac- stejne jako jimmy

Rada: ty mi chces doma udelat tematickou kalbu. aha. jakou? ja jen sem myslela ze tyhle tematicky kalby organizuje si filip doma, tak aby ho to treba nenastvalo
Jo a beres suz, zejo.
Uz je nas dost: rada,macik, ev,zuza,petr,kaja.... no jeste anet,zborka, .... hm lopatak zije?

pleva řekl(a)...

nikus a ty nejedes do prerova?jo a neprijdu,nestiham.zjistila jsem to uz ted:(

Nika řekl(a)...

Filip ten, ktery je posledni dobou strasny vybred.... ok filipe, zvu te, a elish taky:)
Ev: to nemyslis vazne, aspon na chvilku vecer, proboha,mas to kousek

standby řekl(a)...

nika: su ssrac, nemuzu jezdit kazdy vikend, te navstivim v brne

pleva řekl(a)...

karel ma pravdu,je to kvuli nemu..nemuzu ho vystat!!!ach jo,mam toho hrozne moc a strasne se mi to plete..ale tak,mozna vezmu farko a na pul hodky se stavim.jenom doufam,ze tam v te dobe nebude karl;)

tetraFejla řekl(a)...

nika: Na tématický večírky mám copyright, tak mě nes**te. Minulý pátek to stejně všechno byla Ráďova chyba - jednou jsem ho nechal dělat šéfa plesového výboru a on, výbřed, utekl před takovou zodpovědností až na Rusavu. Jinak přijít to jo, to bych přišel, ale zároveň musím být v Praze v galerii, v Prostějově v kině a navíc před telkou u sebe doma. Takže zatím je to vo hvezdach. No a pokud tam bude ten smrdutý korýš, tak samozřejmě nepřijdu. ;-)

Nika řekl(a)...

4F: vsak ti tematicky vecirek nikdo nebere:)
Takze vas vsechny dnes kolem 8 ocekavam, jo a vemte ebou neco, Ja kopuim gina, tonika, dzusy, a tak 6-7 lahvacu.
Jo a stavi se i Martina Vlckova- pokud si ji nekteri ejste pamatujete:)

Nika řekl(a)...

jo a vlasta s vanet dokali tez

zuzkav řekl(a)...

Boli me z toho srdce ale budu muset odmitnout..Dnes se mi zkomplikoval plan a usedam k uceni az ted a jsem z toho silne na nervy, tak by se mnou beztak nc nebylo...no mozna jak ev, na pul hodky

suzan řekl(a)...

nika: tak ja teda prijdu taky, niko! me nemusis premlouvat dvakrat..) tesim se

Anonymní řekl(a)...

LOL: Dneska jsem na emaracane prvne a smeju se. Je docela šílený si organizovat kalbu přes net ne? Asi bych měl strach, že mám víc kamarádů než bych dokázal zvládnout. Těžko říct, jestli mě mají rádi, ale já mám rád vší lid. LOL fakt drsné!!! Do you believe in god? Maybe you´ll need him :-)good luck