sobota, června 11, 2005

Houseparty

Tak nevim, jestli je na mne, abych neco napsala. Ono vicemene neni co, snad jen nejaky utrzky, akce probehla v poklidku, nic se neztratilo, nic se nerozbilo, neznicilo, nikdo nic neslohl, nikdo se nepoblil... co vic si prat:) Rano sem se probudila do nadhernyho poradku (bratr se ve tri rano zblaznil a umyl celou kuchyn- holt chlast je chlast) Seslo se nas ale neuveritelne hodne, vischni, uplne vischni, az na Stana, ktery travi patky vecer v pokoji na kolejich. Dokonce i Jimmi prijel i kdyz teda rovnou ze sekace, ale prijel. Ale na dalsi moje dve akce ve 40 a 60 ti letech ma vstup zakazanej, za blby kecy.
Kasha taky potesil, prisel dokonce stylove oblecenej, kalhoty az po bradu, ale seklo muto:) Macinka zase se skvelym rozchuchem, ktery sem mela i ja, ale nezajem. Holky predvedly, ze jsou stejny jako zamlada, a ze vydrzi stejne jako v 16 ci 17ti a nadherne nam zatancily na freestylera- anet, zborul,jarka, maci. Anet mela hezkou a levnou kosili, zborka na kole. Evicka se vytrhla z uceni a na pul hodiny za nama skocila, stihla flirtovat s mym bratrem, zajistit si odvoz do prerova, vypit lahvaca a odejit. Dneska ma totiz ctrnactihodinovku! Rada ma naopak dvouhodinovku a rada kouriiii:)ale zaroven se suzan, ktera nas obstastnovala cely vecer svymi tanecky, odchazeli jako posledni. Respekt. Az na Petra ten nikdy neodesel a cely vecer protelefonoval. Zuza prisla, vypadala jak Cervena karkulka, s kosickem ale uvnitr byl bily rum, mata,limetk.stava. Dekuji za vyborna mojita. Tez respekt.Radan poguje, a do myho vozralyho bratra valy bludy o systemech a o zivote. Kazdopadne s nim bratr mluvil dyl, nez s nama vsema za celych 8 roku:) Z velke dalky dorazil i Tom lopatak se zenou a pili i kdyz byli autem. fejla prisel, nepromluvil, exl pullitra dzina s tonikem, dve hodiny tancil odesel. Mara S., se pokousel uvarit si kafe, ale nepovedlo se tak jedl oplatky, vicnevim. Terka M, se polila dzusem a byla spinava. Hanca tancila az do rana, klasika. Arina delala vajicka, ve 3 rano, Znovu respekt. Marta V, prisla se psem, aby nemusela dovnitr, asi se nas boji a nase Terinka se bala vas vsech.... Jelikoz je mi uplne skvele, az na bolesti hlavy a nahly zachvaty nevolnosti, s petrem pokracujem v dzinech a vodkach a v pet razime na krystofy, a paks e bude pokracovat dal, kde.. mno to zalezi.....:)

10 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Me boli hlava a jdu spat...v pul ctvrte me vzbud a vypijem ty zbytky a pujdem kalit...niko,au.
PS: dik za nocleh,byl fantasticky :)

Mac řekl(a)...

me se nejvic libilo, ze jak sme odchazeli, tak nicin bracha se tak motal kolem vchodu a my sme mu museli ukazat, kde ma doma zachod

Unknown řekl(a)...

A mmch ja telefonoval az po pulnoci,mam to totiz zdarma :)

Anonymní řekl(a)...

nicin bracha byl naprosto v poradku!kuba

standby řekl(a)...

nikuska: tak nakonec ani na ty sedesatiny? a mara s filipem muzou, kdyz jim bude uz 70?

STEN řekl(a)...

Ano, jistě. Když to není moje akce, tak se nerozbije nic...
Rezzzpekt Niko za organizaci.

Nika řekl(a)...

cuba..tak uz sem nikuska, haha, vcerasem byla nuda,co:)no 60 si rozmyslim,
Co dneska ta suzan?dese tam, ja bych i kalila:)

standby řekl(a)...

nuda: já k masňákům musím,páč si včera sue "půjčila" můj baret a nechtěla mi ho vrátit, až na akci...stál 30kč tak musím. jinak o 60 nestojím, ale škrabu prstíčkem o 80tiny, chci vás vidět rotovat na freestylera s čaganama!

Unknown řekl(a)...

Tak vecer u Sju,au

Nika řekl(a)...

Okej 80 mas jisty:) budem kalit jako zamlada
Sue- a vi ona o tom?nemeli bysme se ji zeptat?.)