čtvrtek, listopadu 03, 2005

Tak právě díky téhle malé maskulinní mršce (myšleno symbolicky) se mi podařilo protlačit na školní výlet do Berlína. Byl jsem zapsán jako náhradník, přede mnou asi 10holek, ve středu jsem se měl dostavit ke slečně doktorandce do kabinetu. Přijdu tam, ona na mě německy (asi je to Němka), já na ni rukama, ona na mě taky rukama, ukazuje na seznam, já vidím před sebou samé jména holek, za nima symboly ženského pohlaví, přeškrtané a pak jméno moje, s tím ohavným symbolem z nadpisu, jméno zvýrazněné, růžově. Říkala (myslím, bylo to zas německy), že mě vzala kvůli tomu, aby doplnila jedinou chlapeckou cimru v hotelu. Někdy sem prostě dvojnásob rád, že sem chlap. A nepřijde Vám to sexistický, brát kluka, když jsem v seznamu před ním? zeptala se jí jedna moje spolužačka a moje německá hrdinka: Nepřijde mi moc sexistický vzít na výlet 14 holek a jen čtyři kluky! Takovej je život, co naplat, jen sem se na ni soucitně díval. A ja si díky svému pohlaví (myšleno symbolicky) odjedu na přelomu listopadu a prosince na tři dny do města, které sem vžycky chtěl vidět. A za 600stovek doprava i ubytovaní (=jeden víkend v km). Sue, tak takový sou výhody Karlovky.) Čekám vyhrocenou reakci ženského čtenářstva, především EN klubu.

že to dopadne až TAK špatně snad neočekávaly ani feministky z belle époque

5 komentářů:

suzan řekl(a)...

standby: no vyhody.. jak pro koho, ze.)

Anonymní řekl(a)...

ne že bych záviděl,snad je malinko:-))

Nika řekl(a)...

zeny sobe!, a kubu zabit aby se dostali ty holky co tam patri.

standby řekl(a)...

eli: hm,uz to tak bude
sue: hm,uz to tak bude
blofbu: ty si holka?!
rada: sovinismus rulez!
nika: nebud sexisticka:)

paul řekl(a)...

chlapi sobe to jsou rulez