středa, listopadu 09, 2005

Lost in music / Lost in movies

(update 18:45 - Ve ctvrtek za nama do prahy prijede nas mily kamarad (musime ted na neho vsichni byt hodni) heb. Radsi se ani neptejte proc a pojdte zakalit. Nebudete litovat. Listky prodavam ja, piste do komentaru)

____________lost in music___lost in movies___

Já nevím, jestli to je těma kossama či co, ale něco mě pořád nutí kupovat lístky na nějaký koncerty. Minulý týden se mi v peněžence objevily dva lístky na The Frames a trvalý maniakální úsměv na ksichtu. Nojo, až za pár dní sem ale zjistil, že mám na 19. směnu v hotelu, ale v pravou chvíli se objevil na scéně bájný zaraman a ze zakletí (jimmy+lístky=vždycky fiasko) mě vysvobodil. Pěkná saka prostě dělají pěkné charaktery.

Střih. Včera. Sem unesen z náměstí republiky (niko, to je něco jako česká, jenom v praze) neznámou řidičkou a svým spolubydlícím mirou. Do pusy mi je strčena cigareta, abych se pořád nevyptával, kam že to jedem. Za půl hodiny se už naše auto prokousává znepokojující mlhou na Barandovskou skálu, scéna jako ze Sunset Blvd. Všude samé prvorepublikové vily a drahý bouráky jejichž značky ani neznám. Zastavujem před třípatrovou vilou, kde se má konat ta párty (cigareta mě neumlčela). Dojdu po schodech do druhýho patra, kde je obývák (výtahem sem se bál, byl fakt starej) a vidím holky, spoustu holek... a dva kluky (to aby se z toho sten s pecou nezbláznili). Střih. Je noc, všichni opilí, v bazénu sem nebyl snad už jen já. Scéna jako z Eyes Wide Shut. Střih. Probouzím se v noční tramvaji spolu s jednou sousedkou, která mě směřuje na hvězdu. Střih. Mira mě ráno budí, prý sem mu včera říkal, že nutně potřebuju vzbudit do školy. Střih. Škola, blbě. Střih. Odpoledne, řízek v kantýně na rektorátu (prýže takovýmu sociálovi podporu na bydlení rádi dají). V peněžence nalezen další lístek, tentokráte na Stereo MC´s! Střih. Jedu v tramvaji, zapředám do rozhovoru s neznámým týpkem o filmech, je to Klasa, radí mi, jak na můj referát o americkém filmu příští týden. Střih. Probouzím se v 6 večer na svém pokoji, u mojeho stolu dvě holky, jedna diktuje nějaký smlouvy a druhá zapisuje do noutbuku (?!!! This is really happenin´ ?!?!?). Scéna jako z byrokratického Brazilu. Střih. Dávám si kyselou okurku a píšu tento příspěvek. Scéna jako z Homolkovic.

Tak, nechcete jít někdo na ty koncerty?:)
The Frames 19.11. v Arše, Stereo MC´s 25.11. na Výstavišti. God protect my wallet!

taky byste se báli...

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

live like there's no tomorrow!!!

Anonymní řekl(a)...

jo jdem na stereo mc´s.ale jeste nemam listky.

Anonymní řekl(a)...

klobouk nahoru..

standby řekl(a)...

jana: toz se tam uvidime!
eli: ja si na svou helmu zadnej klobouk davat nebudu:)

rada: dyz ja za to nemuzu.ty listky v penezence cira zahada.ale docela se tesim.