pátek, listopadu 18, 2005

Vlastní hadry s sebou!

Jediné, co může probudit náš blog z letargie je pozvání na silvestra do ou-yeah-zda! Zvaná je samozřejmě celá maracana, navíc i spřátelené blogy simcha a kotrmelce (i když posledně jmenovaní jen tak ze zdvořilosti). Místa je spousta, se spacákama i 20lidí. Příjezd asi 30.12., odjezd za střízliva, záleží na domluvě.
program:
- zábava s alkoholem
- zábava na běžkách, lyžích, bobech, sáních, prknech (podmíněno sněhem, nebo nadměrnou konzumací)
- filmový festival (aka "já mám filmy, kdo má noutbook?")
- tradiční převlíkací "wardrobe" party, tentokráte vlastní hadry s sebou! (hlasujte v komentářích, já su pro futuramu, ale je mi to celkem jedno)

Jinak mě teď nic moc nenapadá, rozjeďte diskusi v komentářích a pomalu potvrzujte účast.

bez komentáře.

9 komentářů:

STEN řekl(a)...

Vy jste se mne hrabali ve vecech? ty slipy byly skoro novy!
Jedu urcite a jsem i pro Futurama vecer, pricemz si zabiram Zappa Brannigana. Hmmmm, velour uniform.

standby řekl(a)...

po jistých zkušenostech z poslední chaty se ZAKAZUJÍ foťáky a kamery!!!takže žádné zpoždění,budem odstřiženi od mediálního světa.Po chodbě jenom v papučích.

sten: you wanna be sex-o-licious!?:)

Nika řekl(a)...

no ja tedy urcite nepojedu, jedu na trojak, s tou hnusou snoubordackou grupou:)ale urcite mi budete chybet a aj vam jeste vic:)

tetraFejla řekl(a)...

Jen jedno slovo: Kalkulon!

standby řekl(a)...

nika: srabe!:)

tak ja budu asi FRY!ale mozna jeste zmenim.)
and what our friend ZOIDBERG? Kasho?!

suzan řekl(a)...

standby: ja bych taky jela!

pleva řekl(a)...

ja nejedu:(nechci rikat proc..sakra

Unknown řekl(a)...

Evi pojed, ja se o tebe postaram ;)
Lucky Jimbou: Jinak jako ja bych taky asi jel,tim se hlasim.

standby řekl(a)...

suzan: sak pojed!
pleva: ty si to evi jeste dobre rozmysli,vis jak te to bude stvat az si na nas vzpomenes?radsi makni ted