úterý, listopadu 22, 2005

Klikání

Taky to tak mate ve školách, že v určitý den v určitou hodinu, minutu, sekundu, setinu, sedite u pocitace a cekate kdy budete moct kliknout na vysneny terminy tech nevysnenych zkousek? A pak se to vsechno v jednom okamziuk naprosto po...e a vy ste nasra...i?ja jo. ted sem tu krizi prodelala, des nedela mi to dobre jak na psychiku, rvu na vsechny na private- zejmena pavel a pavel a kdyby tu byl jeste nekdo jinej tak na ne. a po fyzické strance mi to nedela dobre taky, zeru cokolady z nervozity (ta s pribyvaji hodinou stoupa a stoupa, stejne jak pocet sezranyho jidla) a v tom pripade tloustnu, a hned si musim jit ze vzteku zapalit, takze me tady toto ochuzuje o pekne casti myho uzasnyho zivota.
Dneska v opul pate sem tedy zasedla k PC, stejne jak asi dalsich 499 lidi v nasem rocniku a bez prestani klikala a klikala, akle nejen ja, ale i bratr na pocitaci v podkrovi, mamca na pocitaci v obyvaku a tatik na noutbuku v obyvaku u televize. 4 JSME NA TO BYLI!! a nic,nic,nic... v 5 se to spustila a nejakxych 30 pitomych lidi bylo rychlejsich nez my 4. neslo to, tim padem jsem desne znerovznela a zapisovala termin pres termin, a vychazi to desive, dva dny mezi dvema zkouskanma,great.doufam ze mate stejne problemy i vy a nejsem jedinej neeschopnej zoufalec, jenja.:)

5 komentářů:

standby řekl(a)...

holky by kvuli klikani nemely tloustnout,to se mi vubec nelibi!KONEC KLIKANI!!!
normalni lidi s nenormalnima spolubydlicima resi jine problemy: proc si mira vybral zuzku misto katky(spi tady spolu,jen kdyz sem tu ja,tak sem zainteresovanej)?!?!proc mi zas vypil moje vino?!?!kam mam schovat lahvace svooji stelly??!!:)

Anonymní řekl(a)...

standby: to (miru) musis presukat! (a jedno jestli se zuzkou nebo s katkou) tot ma jedina rada..:)

Anonymní řekl(a)...

elishe: no, pokud ses nenarodila nekde u kyklopu, tak bys mela..

Anonymní řekl(a)...

elishe: ta se narodila nejakym mutantum kdesi v kanale, pokud vim.. chtela by ses snad narodit mutantum kdesi v kanale?:)

Nika řekl(a)...

tyjo ja to poslala dvakrat, hm jak semto udelala:)to se urcite ejste nikomu nepovedlo:)