úterý, listopadu 22, 2005

Klikání

Taky to tak mate ve školách, že v určitý den v určitou hodinu, minutu, sekundu, setinu, sedite u pocitace a cekate kdy budete moct kliknout na vysneny terminy tech nevysnenych zkousek? A pak se to vsechno v jednom okamziuk naprosto po...e a vy ste nasra...i?ja jo. ted sem tu krizi prodelala, des nedela mi to dobre jak na psychiku, rvu na vsechny na private- zejmena pavel a pavel a kdyby tu byl jeste nekdo jinej tak na ne. a po fyzické strance mi to nedela dobre taky, zeru cokolady z nervozity (ta s pribyvaji hodinou stoupa a stoupa, stejne jak pocet sezranyho jidla) a v tom pripade tloustnu, a hned si musim jit ze vzteku zapalit, takze me tady toto ochuzuje o pekne casti myho uzasnyho zivota.
Dneska v opul pate sem tedy zasedla k PC, stejne jak asi dalsich 499 lidi v nasem rocniku a bez prestani klikala a klikala, akle nejen ja, ale i bratr na pocitaci v podkrovi, mamca na pocitaci v obyvaku a tatik na noutbuku v obyvaku u televize. 4 JSME NA TO BYLI!! a nic,nic,nic... v 5 se to spustila a nejakxych 30 pitomych lidi bylo rychlejsich nez my 4. neslo to, tim padem jsem desne znerovznela a zapisovala termin pres termin, a vychazi to desive, dva dny mezi dvema zkouskanma,great.doufam ze mate stejne problemy i vy a nejsem jedinej neeschopnej zoufalec, jenja.:)

8 komentářů:

standby řekl(a)...

nigga: tos poslala schvalne dvakrat,aby se vsichni uklikali?:)

Felix řekl(a)...

Jenom klid, vždycky tak den před zkouškou se někdo odhlásí a ty tam můžeš místo něho. Normálně si to naplánuj tak, jak ti to ideálně vychází a pak si to hlídej.

Anonymní řekl(a)...

nejdriv jsem si myslel, ze uz jsem tak opilej, kdyz vsechno vidim dvakrat, ale zatim nejsou kolem zadny bily mysky, takze chyba neni na vasem prijimaci.. pekny prispevek. starosti s klikanim odpadnou, kdyz se clovek vykasle na zkousky. (varianta pro luzry..) niko, muzes si prece vyjednat terminy osobne s ucitelem. mas na to! (myslim, jako ze na to mas potencial!:) tak co resis?:)

Nika řekl(a)...

stand:jo:)
svanc: taky jsem otom uvazovala ale to co sem chtekla, je jedna strasi pani, odbarvene blond vlasy, mirneee pri tele.do toho bych nesla:)ale jestli to chces pro me udelat nemam namitek:)

zuzkav řekl(a)...

Niko, mluvíš mi z duše, klikám tu od včerejška od pěti a málem jsem kvůli tomu nespala!Zatím to vychází tak, že zkoušku budu mít 3.1. hned po vánocích! No uvidíme, spolíhám na svůj osobní šarm a vyjednávání s učitelem

STEN řekl(a)...

právníci mají nějaký zkoušky?

Anonymní řekl(a)...

ale není jich vůbec moc...

Anonymní řekl(a)...

...tudíž to tak trochu kompenzuje to nepříjemné klikání.