středa, ledna 12, 2005

5 rohliku

Az se budete pekelne nudit, tak zkuste tuto zabavnou hru od Schollera. Naskytaji se dve alternativy - skok pro zmrzku, nebo pro kreativnejsi jedince tvorba velice zabavnych pohlednic. Ja a Karel mame nejradsi, kdyz se odrazite presne na urovni prvni palmy a vami ovladany nescastnik skonci pripleskly na plotu, ktery nasledne pada a uveznuje rostenku dosud se opalujici. Osobne preferuji jine hry, ale Blechon rikal, ze to jsem mam dat. Druhym duvodem je moje momentalni krize kreativniho psani prispevku na blog (poznatek - zkousky neplest s muzami). Bylo mi totiz jednim nejmenovanym individuem naznaceno (a posleze i v praxi demonstrovano), ze pokud kazdy den ode me neuvidi na e-maracane novy prispevek, prijde si do meho pokoje pro 5 rohliku...(vi, co se stalo loni v lete!)
Ja vim, 5rohliku neni moc, ale stejne

4 komentáře:

Mac řekl(a)...

tu adresu si musite prekopirovat do radku s adresou, chapete, ne? jinak to nejede. ja sem to zahrala dobre na potreti, co vy?

standby řekl(a)...

ja napodruhe! A navic jsi nejsem jist, jestli jsem se dival tam, kam mam. Hra dobra, ale chybi mi tam ten plot

standby řekl(a)...

ale coby ne! staci kazdodenni donaska cerstveho peciva na muj pokoj (c.304-stejne jako Karel a Max Payne ve hra Max Payne 2)

Anonymní řekl(a)...

ano, staci kazdodenni roznaska cerstveho peciva na pokoj 304, ten na hvezde. ja uz to patro sebehnu. dr.z.