sobota, ledna 15, 2005

"I have a dream..."

ale nesnim, jen prave pracuju na dalsi eseji - Civil Rights movement (zavistive vzpominam na filipovych 6normostran denne). Diky 3litrum caje, 2ledovym sprcham a presvedcivym U2 porad busim do klavesky. A protoze uz jsem zahadne dosahl dostatecneho mnozstvi kreditu, rozhodl jsem se pro akademickou sebevrazdu (sociologicka otazka pro blechone). Svoji praci o za sva prava bojujicich cernouscich (od dob nesmyvatelne beloby kuze Michaela Jacksona mam pro ne slabost) jsem totiz pojal dost levicacky, tak z recese. Mno, problem tkvi v tom, ze muj americkej profesor tak trochu hodne moc uplne fandi spise republikanum a hodne hodne moc spis uplne nejvic pravicovym nazorum. Ani to, ze nam na rozluckove akci (kazdy spravny American leti na Vanoce domu) nabidl "grass of wisdom", na tom nic nemeni (mel jen bourlive mladi). Jeho nazory bych vystizne shrnul do jedne jeho hlasky: "You know, Nagasaki and Hiroshima, they were just two blasts of freedom", ale ten jeho dabelsky smich, ten imitovat neumim. Jo a pri "prednaskach" (ucast 4lidi) zvyka tabak, kdyz se zrovna nezuje a neda nohy na stul. Tak presne za timto manikem pujdu za 14dni obhajovat svoji praci, hehe. Jesteze nebyl ve Vietnamu, ikdyz syndrom pochytil slusnej...
Tech poslednich 14dni zivota si musim nalezite uzit!

Namet na diskusi: kolik profesoru u vas na skole zvyka tabak? Ja naposled videl zvykat tabak sebe a pecu (jasne, ze ted nemyslim ty profesory) na golfovym hristi v kromerizskym blazinci. Bylo to hnusny, nechutny, bylo nam tak 13 14, pak jsme to vyplivli a shodli se na tom, ze tabak se da zvykat asi jen zvykaci...tak blbi jsme byli! :)
dobrou noc

4 komentáře:

standby řekl(a)...

V blesku minuly tyden neco takovyho taky psali. Kazdopadne ja musim znova upozornit na skvelou encyklopedii na netu:

http://www.bambooweb.com/

moje nova verna laska, na prvni pohled. vsechny veci, ktery byste jinak hodiny hledali po knihovnach vam sladce posepta do ouska, staci ji jen trochu polehtat klaveskou a mysi

tetraFejla řekl(a)...

K těm šesti normostranám: tolik jsem schopen napsat jen v případě prací na pedagogické fakultě, ještě rok tímhle tempem a budu mít pedagogický minimum a snad už budu moct začít konečně pořádně učit. :-)
Jinak ten odkaz na Bamboonet.com mě docela překvapil, podle mě je to docela shit. Z těch open contentových encyklopedií stojí za něco jenom Wikipedia.org, ale píšou to amatéři a proto je tam spousta chyb a nepřeností. Myslím, že všechny univerzity v Česku mají předplacený Oxfordreference.com, kde jsou shromážděny všechny oxfordský slovníky, encyklopedie a kompaniony. Tomu JÁ říkám skvělá stránka.

standby řekl(a)...

a nespletl sis to? nechtels napsat, ze pak konecne budes moct vic chlastat? Ne, pockej, nespletl...
Jinak wikipedii jsem pouzival doted, ale bamboonet se svym infantilnim nazvem je kupodivu podrobnejsi a jako zdroj ramcovych! informaci mi bohate staci (ale jinak je to samozrejme spis takova hracka, nez zdroj informaci) Oxfordreference.com jsem ted zkousel a vypada dobre. Kdyz jsem ve skole, tak pouzivam JSTOR a podobny srandy, ale jeden problem na ktery jsi zapomnel...vsichni neucime na VS jak ty a tudiz tam ani nemame pracovny s pocitacem, ktery ma pristup do bran informaci:)

tetraFejla řekl(a)...

Mně to bamboo přijde takový, no, infantilní, a nejen název. Ale wikipedia je prima, spíš pro zábavu. Přečtěte si naprosto strhující heslo "Internet Explorer" (http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_Explorer), to mě dostalo. A hned jsem si taky podle návodu IE odinstaloval - poslední tři dny jsem naháněl na disku trojana, který mi tam pronikl přes adware nějakou pitomou skulinu právě v tom micro$ofťáckým zázraku. Pokud se vám něco ve Windows nelíbí, smažte to pomocí nLite! Začínám být hodně off-topic, jako Marcela :-). Když už jsem v tom: přečtěte si i heslo MP3 (http://en.wikipedia.org/wiki/MP3), kde je několik zajímavých úvah o budoucnosti smyslu Ráďova života. Výborný je taky link http://jthz.com/mp3/, který vedou podle mě největší odborníci na mp3ojky. Zdá se, že OGG začíná být největším kancem v manéži. Kruci, o čem vlastně byl ten Jimmyho post? O žvýkacím tabáku? :-)))