sobota, ledna 29, 2005

Kdyz hory, tak lííííííže (resp. lýýýýže)

Ano, jsme zpět. Náš první zimní lyžarský výcvikový kurz je za náma. Začalo to slibně, každý gay by záviděl, 21 hochů 6 holek, 2 pěkné, obě mají přítele. Tak to asi budem muset dost chlastat, že borci? No ale největším překvapením byl jistý pan vedoucí Vebr, ktereho bych charkterizoval jako kombinaci úředníka, vojenskýho rapla, dozorce v pracovním táboře a ochmelku. Prostě tělocvikář. Naprosto přesně v 20:00 následovala seznamovací besídka, což znamenalo že každý byl donucen vstát, žvanit, něco předvést a ukázat tělesnou abnormalitu. Takže rozklepaní studenti se snažili o kung-fu, stojku, pití na ex, ukazovali snížená ramena a srostlé prsty. Taky každý dostal své místo u stolu, jehož výměna mohla být povolena POUZE zdravotníkem. Po chvilce dodávání odvahy jsme já s Shevem odhodlali sdělit,že jsme dorazili jenom s prknama. Za odměnu se na nás rozeřval, že zítra je výuka na sjezdových lyžích a přes to nejede vlak, lyže odjezd nebo smrt. Tak jsme se hrozně nametli, ráno doklátili do půjčovny a celej den drsně rajdovali na modré. Tam se mu moje jméno zdálo moc složitý, tak na mě pořvával: "baťohu, ten vertikální pohyb v girlandě je úplně špatně" (asi ani nevíte co to je girlanda, já taky ne). A určitě nebudete překvapení, že seřval i cizího lyžaře za špatnej styl....
Na údajné večerky jsme ale těžce kašlali a tak ve středu (zhruba +- den) všichni dost nehorázně zachlastali a dopadlo to běžky crossovým závodem v 0,6 metrů široké chodbičce. 4 závodníci, 4 zranění. Moje účast byla krátká, prvních 20cm jsem vedl, pak mě zradila rovnováha a výbava, zůstal ležet na zemi a ostatní mě brali jako dodatečnou překážku. A na dobrou noc si někteří frajeří (včetně roštínských) zaskákali ze schodiště šipky do sněhu, jak jinak než v trenýrkách. Nic nevadilo, že mojmír už trochu modral jak ze zimy tak z dopadu, kde už trošičku nebyla dostatečná vrstva sněhu...
Ještě zbývá výlet smrti a kamarád pIvoš.
P.S. Heslo v titulku je Vebrovo osobní.

3 komentáře:

standby řekl(a)...

sten: batoh, to je ale pekna prezdivka :)
vubec nevim proc, ale tvoje zraneni me neprekvapuje. pamatujes na po-par-tetrazelenych-jdeme-pulkou-kolarky-asi-45-minut
-a-porad-jenom-padame-a-zranujem-se-a-kdo-ne,tak-az
-rano-v-telocviku-akci? Vsichni stene vime, jak mas rad celni pady a nabihani na dodavky.

gympl: Mara ma co dohanet

tetraFejla řekl(a)...

Kdybys měl kontakt na toho citlivého instruktora, pošli mi ho. Zdá se, že by mohl být cenným přírustkem do našeho elitního výběru tělocvikářů. Co se týče těch závodů, dosud jsem si naivně myslel, že Stanovým nejhorším nápadem bylo 200 metrů volným stylem v bazénu v mém horním patře (tj. masochistická odíračka po plovoucí podlaze kolem schodiště), ale toto zní ještě zajímavěj. Pro jistotu jsem přeměřil šířku své chodbičky: má přesně 97 cm našíř, to znamená synchronní start šesti závodníků, předpokládám. Že by příště nebyla islandská party s řeckou hudbou, ale skandinávský večírek spojený se severskou kombinací? Skol!

Unknown řekl(a)...

Sten: vsadil bych boty ze tvuj pad byl zpusoben tvym spatnym vertikalnim pohybem v girlande...
jinak vitejte doma panove...me jatra uz potrebuji naordinovat kofolu...Stene?