pátek, ledna 28, 2005

Tomáš-ztracen-v-překladu Party

První hromadný blog v dějinách e-maracany: tetraFejla, Toy_machine, nika, Anet a Elishe zdraví z party spojené se shlednutím filmu Lost in Translation. Dvacet šest lahvoňů, litr vodky (z toho ale půl litru Ničiny putovní) a nás pět. Mělo nás být nejmíň sedm, ale Tomáš se ztratil cestou. Zítra, při příležitosti návratu Radima z lyžáku, vás potěším prvním e-maracanovým merchandisingem. Ať to přežijem ve zdraví...

6 komentářů:

standby řekl(a)...

tak to je fakt haluz, divali jsme se na to simultanne! Ja mel slabsi arzenal-2litry tangu, ale navic bonusovy film Trio de Belleville. Kasho pamatujes?
Tetrafejla: Lost in Translation me trosku zklamalo, ikdyz to byl skvely film...asi moc velky ocekavani

standby řekl(a)...

jo a dobrej napad napad s tim hromadnym logem
___ ___
(_) (_)
0
\____/
\__/

kua velkej smajlik

tetraFejla řekl(a)...

Strašná ostuda: během devíti hodin jsme jich vypili jen dvanáct. A LiT je totálně skvělý film, během posledního týdne jsem ho viděl přesně čtyřikrát.

Unknown řekl(a)...

Ostuda? šak si to vypil sám :-) buď na sebe hrdej...
...nepřežili...
...a pokud se Tom ztratil cestou tam, tak já se ztratil cestou zpátky.
a navíc mi ráno psala Anet, že se jí o mě zdálo...to musela být ale cesta...
...probuzení taky velmi roztomilé...cítil sem na sobě nejakého divného malého tvora...otevřu oko a hle...má malá tříletá kamarádka...a rázem jsem byl hodnej smradlavej strejda.
...věru divná akce...

tetraFejla řekl(a)...

A já dokonce vím, co se Anet o tobě zdálo. Bylo to science-fiction. :-)))

Unknown řekl(a)...

ja to vim taky.
super ne? :-)