neděle, ledna 30, 2005

Disney's Kim Possible 2: Drakken's Demise


Nedávno jsem se bavil s Jimmym o tom, žže v poslední době nehrajeme žádný hry, a já s uvědomil, jak hrozná je to pravda. Oprášil jsem proto svýho GameBoye a nainstaloval pár nových věcí, které měly dobré recenze. Nadchla mě totálně úchylná Kim Possible 2, hra udělaná podle nějakého neuvěřitelného seriálu od Disneyho. Je to hrozně podobné starému dobrému Prince of Persia, prostě taková skákačka plošinovka v poctivé grafice 240x160 (sic!). Pokud si to chcete zahrát na vašem PC, budete potřebovat emulátor VisualBoyAdvance. Spustíte emulátor a otevřete klidně i zazipovaný soubor s hrou, v Options/Video si nastavte nějaké rozumné fullscreenové rozliššení a ve Options/Filters si pohrajte s vyhlazováním, dosáhnete překvapivě zajímavých výsledků. Vše potřebné stáhnete na mé nově otevřené stránce, hru najdete tady a emulátor tady. Ještě pár užitečných odkazù: oficiální stránky seriálu, recenze na oblíbeném serveru IGN a velmi podrobný návod z GameFAQs.

Zdá se mi, že to tady nějak mře. Pište pište, je nuda číst pořád jen Stanovy příspěvky - já ty jeho dvě přezdívky dávno prokoukl. ;-)

7 komentářů:

standby řekl(a)...

tetrakdo?:
konecne hratelna a navykova hra! ktere navic rozumim. Pesimisticti recenzenti davaji 3 (max hodnoceni 5,neboli neprosel) stejne jako zitra Jan Hlavacek Jimmymu na ekonomii (v tom lepsim pripade). Uceni testu nazpamet neni prezitek!
btw Kylie-tapety delaji na Hvezde skvele renome nasemu blogu,jen tak dal:)

tetraFejla řekl(a)...

Přiznejme si to: to JÁ jsem pozvedl úroveň e-maracany do takových výšin, že se ostatní bojí psát, aby se neztrapnili. :-) Anebo že by to bylo naopak? BTW: na IGN dostala Kim Possible 2 titul "Best Game Nobody Played" za rok 2004. Takže jsme už dva, Jimmy.

standby řekl(a)...

ty voe...Kim frci

standby řekl(a)...

Dokud to byla Kim Possible, tak to byla jen hra. Ale od te doby co nastoupil na scenu Rufus si to beru osobne

tetraFejla řekl(a)...

Rufus je frajer, ale neumí kung-fu. To Kim má patnáct různých úděrů a ve třetí epizodě na sebe natáhne sexy neoprén a bojuje s obří olihní nebo co to vlastně je. Ale nejvíc sexy mi připadá její práce se rtěnkou. ;-)

standby řekl(a)...

a ja myslel, ze je to huba-buba ve tvaru rtenky

Unknown řekl(a)...

pozor chlapci...ta hra me taky chytla,jen z Kim Possible neudelejme Kim Impossible.To uz by takova kocka nebyla.