neděle, ledna 23, 2005

Aby Bílá bílá byla...

...nemusely ani dela strikat. Jinak jsme hlasku "strikej!" slyseli na kazdem skoku. A my ji, myslim, taky semtam porvavali. A proc ne? Byli jsme mladi a jeste trochu opili. Macek pry vic a tak radsi zustal doma...a mladi jsme samozrejme porad.

Snehu napadlo tolik, ze Terka po ceste ani nemohla zastavit, aby se vycurala (takze hodne!). Dalsi cestujici (Eva a ja) pro zmenu navaly kocovinek (Eva vetsi a pochopitelnejsi). "Zbytkovy alkohol ve mne odboura pud sebezachovy a vytocim nejakou tu trisestku na tom obrovskym big airu", rikal jsem si, ale zas tolik jsem nepil. Trio stylove vytribenych snowboardaku - slidar perez, rajdka/ritka eros a drtic kubec (prezdivky vymysleny za ucelem poslat mackovi provokativni smsku) - si to stejne radsi diktovalo v cerstvym prasanku a nejakymi levnymi triky neztracelo cas. Napadlo me, jak mi to po tech 7 letech uz pekne jede, kdyz v tom me trumfla mala holka se psem na hlave. Terka nasi snahu (ukazat vsem, co jsme se za ta leta naucili) korunovala celnim padem z mista tesne po tom, co vykrikla: jedeeeeeem!!!
No co vam budu povidat, moc jsme se nevytahli, ale pac lidi moc nedojelo, tak jsme si prvni letosni vyjezd za snehem nalezite uzili. Zitra pry Stupava, tak jsem zvedavej

9 komentářů:

Mac řekl(a)...

nejenomze sem dostala provokativni smsku, ale navic me prudite jeste provokativnim clankem, pockej zitra, jeste si ale musim vymyslet nejakou drsnou prezdivku

Anonymní řekl(a)...

ale meku, co bys vymyslela, ty ses prece drsnej kocour!

Anonymní řekl(a)...

no tak na Stupavu jsem zvedavej, pac jsem se probudil asi v 11 a zjistil, ze misto na svahu lezim doma v posteli (porad smutne cekam na provokativni smsky a ono nic:). Rek bych, ze za to muze Filip. Touto dekovnou basnickou bych mu rad podekoval (hoja hej, jeste ted sem ozralej). Jo a k tem prezdivkam: od vcerejska mam novou prezdivku: SVINE. Ne jako, ze bych se tak choval, v civilu jsem milej a hodnej. SVINE proto, ze jsem pry hral fotbalek dobre jako svine, tak proto. Takze svine, prezdivka zvucna a zarucene drsna, je uz taky zabrana. blby,co?
SVINE

Mac řekl(a)...

stupava hruza, hned po prvni jizde sem ztratila permanentku, pohadala sem se s jednou zenskou a navic sme s terez zjistily, ze vubec nevypadame snowboardove, jakoze treba ve snowboardakach by nas asi hrat nenechali

standby řekl(a)...

pohadala s zenskou? co se stalo tentokrat? :)

Mac řekl(a)...

ta zenska byla krava, rekla me, ze zavazim, tak sem ji taky rekla ze zavazi, jenomze ona tam mela jeste manzela...hruza

tetraFejla řekl(a)...

Protože mám paranoidní pocit, že mě někdo sleduje, budu ode dneška psát jen v šifrách. Jimmy je echm, nejel na echm a Aneta přitom hned druhý den udělala echm. Byla to moc zajímavá echm, tolik kombinaci jsem snad nikdy neechm. Dojezd slabší, tentokrát jsem nerotoval. A vůbec: asi už nikdy nebudu echm před pracovním echm echm. Až mě zase někdy Jimmy nebo Terka M. pozvou na kafe a nalejou do mě sedm echm, tak echm echm echm echm echm echm echm echm. Echm echm.

Anonymní řekl(a)...

v predchazejicim prispevku doplnte postupne za vsechny ECHM tato slova:

svine, cervenou, kotrmelec, vecere, nejedl, varit, dnem, echm, segafred, uz, si, nikdy, nespletu, Terku, se, Zuzkou, (balkon), Toz, tak
svine.

simcha: radim neni svine, ja su svine, ale uz ne dlouho, protoze me ta prezdivka prestala bavit v tu ranu,kdy jsem se dozvedel, ze mi nebyla udelena, pac jsem hral fotbalek dobre jako svine. takze dneska naposled:)
svine

Anonymní řekl(a)...

ta svine, co je pod desifraci Filipova zapeklite sifry, je jako podpis, chapete. Aby nedoslo k omylu. Kdo umi pocitat, tak vi, ze vsechny ECHM byly jiz pred timto slovem vycerpany. (pro blby, filip neni svine, ja su svine, ale ted uz naposled, protoze se do toho zamotavam).
svine naposled svini