neděle, ledna 09, 2005

9 opic

Puvodne se tento clanek mel jmenovat 12opic a ja ho mel napsat az 12.1. Mel odrazet smutnou realitu Jimbova zivota, tj. 12dni bez alkoholu, sebemensi opicky. Ale protoze je teprve 9.1., tak tech potencialnich opic mohlo byt "jen" 9(piju jen jedenkrat denne), tudiz nazev prispevku nebude tak vtipne korespondovat s apokalyptickym snimkem 12 opic s Willisem Brucem. Zlomyslnost zivota je az neskutecna. Kapky, ktery jsem si koupil se jmenuji "Bromhexin12 KM - kapky". Ano, jsem nemocny, proto ta abstinence a kapky do krku. "12" znamena, ze budu 12dni bez kapky ethanolu (mel jsem to psat az 12.1.), "KM" znaci destinaci posledni kocoviny a nakonec nejpodlejsi vyraz "kapky" - coz nemuze znamenat nic jineho, nez ze dostavam pekny kapky bez kapky alkoholu. Na zlomyslnost vyrazu "Bromhexin" stale nemuzu prijit, zapeklite. Nejhorsi je, ze na to pivo nemam ani chut. Ale kdo by mel, kdyby mohl tak jako ja vychutnavat borovicovou (neplet s borovickovou) euforii Pinosolu v dabelske kombinaci s paralenovymi tabletkami? Yay! Paralen is back, Terko, pripojis se?
Zaverem bych chtel omluvit svou nesmysluplnou fantasmagorii jednim peknym linkem - kliknitadyanikdejinde. Tahle mila encyklopedie vam prozradi, co vsechno se stalo v den vasich narozenin (pokud zadate zrovna den vasich narozenin:) Koncim, paralenovy nalet, ulet

14 komentářů:

tetraFejla řekl(a)...

Tak tý jo: já se narodil ve stejný den jako Obadele Thompson, barbadoský atlet a první medailista za tuto malou ostrovní zemičku na olympijských hrách (Sydney 2000, bronz na 200 metrů). Tohle jsem opravdu nechtěl vědět, dík Jimbo.

standby řekl(a)...

docela dobry, ale trumfni tohle:)

23March 1909 - Theodore Roosevelt leaves New York for a post-presidency safari in Africa. The trip was sponsored by the Smithsonian Institution and National Geographic Society

jo a taky se narodil zpevak Chaka Khan:)

Unknown řekl(a)...

Hej Jimbo...v bromexinu je alkohol...a kolik!!!! :-) dobrou chut

Anonymní řekl(a)...

jakube, jako spravny valach bys mel vedet, ze jedinym lekem na vsechny neduhy je jenom a pouze tekuta svestka. uz par dni na me taky neco lezlo a kdyz jsem zacal kombinovat paralen (to kvuli teplote) se slivkou (kvuli krku), vsechny bacily jsou ten tam a mam pocit, ze mi nikda nebylo lip. (akorat nevim, proc jen docasny..;) svanca

Anonymní řekl(a)...

kapky proti kasli a ty si stezujes??? dnesni mladez uz vubec neumi docenit to mamive kouzlo KODEINU!!! generace fetaku se v hrobe otaci...simcha

standby řekl(a)...

Toy_machine: peco, taky jsem v to pevne doufal, ale:
bromhexini hydrochloridum, Pomocne latky: Fenyklova, anyzova a matova silice,levomenthol, glycerol, propylenglykol...tot vse
Ani zminka o ethanolu, nebo alespon methanolu

svanca: slivka byla,ale driv nez jsem se stihl nachladit, uz jsem ji mel v krku. Musim navstivit otcovu lekarnicku

simcha: kodein bohuzel potlacuje ucinky Bromhexinu, nedaji se tudiz kombinovat, skoda. simcho, nikdy nemuzes mit vsechny drogy najednou, obzvlaste ty bys to mel vedet:)

Renos Hospodsky řekl(a)...

To je fakt divny,ze tam neni ani kapka alkoholu....ja si tim byl temer jisty.
Jinak bych to prece nedaval Stenovi do kofoly...

Anonymní řekl(a)...

standby: stav se, mame zasoby:) od te doby, co si tvuj bratr nabrnknul vetsinu devcat na bloku, nevime, kam ji mame lit..:)

Unknown řekl(a)...

...a ja myslel, ze to Dan prave lije do tech holek. Posledne tu jednu nalil pekne :-)

standby řekl(a)...

Toy_machine: no, na lahvicce je napsany slozeni a tam to neni. Tys to lil Stenovi do kofoly? Tak proto ma tak silnou pririzenou imunitu:)
svanca: na vase patro se od jistych dob bojim vkrocit. udrzuji bezpecnou vzdalenost vzdy alespon jednoho bloku (Karel). Porad u vas jeste radi fenomenalni a vzdy nadrzena Vendula? :)

Unknown řekl(a)...

Já jsem Stanovi nic nelil(psst), to Renoš.
A mmch spolubydla má Bromhexin s alkoholem, a že ho tam není málo.Celých 41%!!!!! Co to máš za dětskou verzi? To si říkáš chlap??!!!?? :-)
Když už chceš být nemocnej,tak se léč aspoň pořádnou medicinkou!!!(viz Shwancza)

standby řekl(a)...

Toy_machine: Ja chci Bromhexin s alkoholem! 41% by mi bohate stacilo. Ale to bude asi tim, ze jsem ho kupoval na protialkoholnim :)
Slivovici se uzdravim doma. I kdybych byl uz davno zdravy...
"Nikdy nejsi dost zdravy na to, aby ses nemohl lecit slivovici"
Svanca,2005

Anonymní řekl(a)...

vendulka u nas radi jak cerna ruka, ale na vsechny jeji ciny by ses mel zeptat nekoho fundovanejsiho:) svanca

standby řekl(a)...

svanca: Who will stop the train? -CCR-