neděle, února 20, 2005

Agent Provocateur


Vánoce daleko, ale prošvihli jsme státní svátek Austrálie (26. leden) a tak se to snažím napravit. Klinkněte na obrázek a sejdeme se v nebi. "Sing hallelujah." Pro fajnšmekry ještě doporučuji nedávnou diskusi na podobné téma.

16 komentářů:

Unknown řekl(a)...

ACH MUJ BOZE!!!!!!! je ti jasny ze timhle konci tvoje cerne puntiky u p.p.Kubacka?? ted te rovnou povesi!!!
ALELUJA.dik. jen pozn. ma to 20 Mb,nevim jak to prumerny "nestrahovak" stahne...

tetraFejla řekl(a)...

20 MB koncentrovaného štěstí není zas tak moc. Vypaluj to na cédéčka a prodávej po dvacetikoruně, do roku jsi milionář. Fejla has made your day again...

Anonymní řekl(a)...

Dobry napad. prave jsem se zaobirala svou financni situaci, podotykam, ze neni zrovna ruzova (neni to moje vina, ale muze za to kratky zkouskovy a dlouhy volno) a toto by mohlo byt vychodisko! a i kdyz patrim mezi prumerne "nestrahovaky", nemam problem.
Fejla: byla jsem nadsena z fotky.neokazale,netradicni,vystizne :-)

tetraFejla řekl(a)...

Evca: Ono to mluví! ONO TO MLUVÍ! :-) A jakou fotku myslíš? Moji nebo Kylii?

Unknown řekl(a)...

4T: myslim ze sis spletl evcu s plevou...ohromila ji tva fotka v profilu,samozrejme :-)
No a myslim,ze sem prisel na svoji chvilkovou slabost v predchozim prispevku...bylo to z hladu. prave mi segra dovezla kupu zradla,tak sem to vse sned,a je mi lip,uz ani domu se mi nechce :-) akorat zaludek to nejak nezvlada,porad kruci "chci domu" .

Unknown řekl(a)...

mimochodem,kdo z vas mohl potom vstat? Evcu z toho vynechme :-)

tetraFejla řekl(a)...

Evca: Abych řekl pravdu, tak tahle Eva mě napadla až jako třetí v pořadí; kua, tak tu bych tady nečekal. Čau ségra, mám taky hlad. :-P

TM: Asi narážíš na oslavu tvé sestry ze včerejšího večera. Slyšel jsem o lidech, kterým bylo tak špatně už předem, že tam ani nedorazili. :-)

Unknown řekl(a)...

4T: tak zaprve...svoji SEGRE bych nikdy nerekl Evco...takze se jedna o tvoji druhou variantu,predpokladejme treba Evu T.,vzhledem okolnosti jsem si s ni chatoval,a vec druha...mozna sem to spatne prelozil,ale vis co rika Kylie na konci toho videa?

Anonymní řekl(a)...

tetrafejla: cha, to jsi necekal, ze to budu ja, co? nahodou, parkrat uz jsem vas navstivila, ale az tentokrat me to zaujalo, takze jsem pridala taky maly prispevecek. a uprimne doufam, ze jsem byla ALESPON ta druha varianta!! priznavam, ze pokud TM tu matiku neda, ma na tom nepatrny podil moje mila upovidanost. nebo je to spis vina cloveka, ktery vymyslel icq?

Unknown řekl(a)...

o TM se nebojte, i kdybych to nadal,porad to budu ja :-)

tetraFejla řekl(a)...

TM: Jak že to nedáš. Dávej ber, sázej sklízej!

Evca: Tak to jsem rád, že jsem nebyl úplně vedle. Navrhuji, abyste si rozdělily nějaké jasně identifikovatelné přezdívky (např. Eva, Evca, Evča, Ewcza, apod.), přece jen je to docela běžné jméno. :-) Pokud se Ti ta fotka opravdu líbí, tak v "e-maracana Merchandising Shopu" je k mání i podepsaný plakát, ozdoba dívčího pokojíčku každé studentky či absolventky GKM. :-)))

Unknown řekl(a)...

4F: ozdobou divciho pokojicku je mozna ten meda,ale ta postavicka vedle??nevim,nevim...:-)

Anonymní řekl(a)...

Peco, nedelej fóry...
no tak dááávej!
tak dááávej!

{třeba se svlíkni z kůže} ??

Anonymní řekl(a)...

tetrafejla: uznavam, ze eva je hodne bezne jmeno, kazdopadne jsem mohla dopadnout hur. takze necemu vystiznejsimu a jasnejsimu se nebranim. beru navrhy (jen ty slusne :-)
ze bych tebe a medu vymenila za moneta? nevim, nevim...a kdyz uz podepsany, tak jedine osobne, ne?

Unknown řekl(a)...

Kterej pak to SRAB se boji podepsat???davam,davam,a to teda urcite NEDAM!!! :-)

Unknown řekl(a)...

...chtel sem rict ze TOBE urcite nedam...