sobota, února 12, 2005

Joey

4 komentáře:

tetraFejla řekl(a)...

Jsem strašně lehce ovlivnitelný nejen časopisy, ale třeba i Marcelou, a proto jsem se rozhodl psát příspěvky jako ona. Je to mnohem zábavnější a navíc mám hned jeden komentář. Před chvíli se mi stala strašně smutná věc, shlédl jsem první díl Joeyho, což je spin-off seriálu Friends s Mattem LeBlancem v hlavní roli - samozřejmě, dokonce ho v češtině zase dabuje Petr Rychlý. Zatímco všichni ostatní přátelé to slušně zabalili po desáté sezóně, zoufalec Matt asi nemá do čeho píchnout a začal točil sólo pokračování. Zápletka je jednoduchá: protože se v New Yorku "všichni oženili, měli děti a změnili se" (!), rozhodl se Joey odstěhovat do Los Angeles (!) a zkusit štěstí tam. Scénáristi mu tam přimysleli starší sestru s dvacetiletým synem, novou agentku a sexy blonďatou - a vdanou! - sousedku. Sestra je a la Monica, synovec a la Chandler, sousedka a la Rachel. Během prvního dílu se mi podařilo ani jednou se neusmát: fóry o tom, že sestra má chirurgicky zvětšené poprsí, že synovec začne před ženami koktat a že si Joyei nepamatuje svůj text, mě teda fakt nepobavily. Proto vřele doporučuji: ruce pryč od toho blábolu. Nezbývá než se vrátit ke starším sériím.

Unknown řekl(a)...

tento styl publikovani ma i sve vyhody.
USETRI TO SPOUSTU MISTA!!!
co se tyka Joeyho, asi bych to chtel nejdriv videt,ne ze bych ti neveril,ale prece jenom...kde to bezi??

standby řekl(a)...

ruce pryc od toho blabolu, ZPATKY K FUTURAMNE!!!!! Futurama rama rama...
to mne pripomnelo, ze se zamysli Futurama party. jenom se nevi kdy kde a s kym. Kasha jde za zoidberga, ja chcu taky, anebo mozna scruffyho, ale to by me z te party nejspis kazdej vyhodil...
toy_machine: ma to vyhody, ale kde je takova ta mala listicka, co se tam objevi... :)
FUTURAMA!!!!!!!
Hail to the groening!

Unknown řekl(a)...

Jim: myslis takovou tu malou listicku s tema malima sipeckama,ktere kdyz na ne kliknes mysou tak ti prozradi sve tajemstvi? jo,tak ta tam neni...